the story goes on ....

xx


deel 3

‘zitten we niet met een probleem?’ Ik keek naar men pa ‘welk probleem’ ‘nou wij hebben geen plaats voor 5 extra man in ons huis’ ‘dat is al lang opgelost, Paul en Denise gaan op de logeerkamer, Kevin, Joe en Frankie gaan op de zolder en ja Nick moet maar bij jou, jij hebt een dubbel bed en op zolder geraakt hij der echt niet meer bij’ ik keek even van mijn pa naar Paul naar mijn ma, kortom ik zat iedereen even met open mond aan te staren. ‘Hej, als je het echt niet wilt slaap ik wel op de zetel, hoor’ zei Nick tegen me ‘komt niks van in huis, jij gaat geen 5 maand of meer op de sofa liggen’ voor pa kon verder gaan met zijn redevoering zei ik vlug ‘ nee, voor mij is het ok, ik bedoel, nouja, ik heb een dubbel bed, dan zou het dom zijn om op de zetel te slapen’ ik voelde me dieprood kleuren, ownoow niet rood worden, niet rood worden, dacht ik bij mezelf. ‘Ga Nick even helpen met zijn kleren bij in jouw kast te hangen’ Je pa richtte zich terug tot Paul en Denise. ‘Kom ik toon je de weg wel even’ Ik stond op en liep naar mijn kamer, met Nick en een valies achter me aan. ‘Zo dit is mijn kamer, let niet op de rommel en als je het lastig vind ook niet op de posters’ ik ging de kamer binnen, Nick volgde, zette zijn valies neer en keek eens rond ‘ zo fan dus?’ ..’ Neen, ik haat jullie muziek daarom hang ik de kamer vol met posters van jullie’ ow, waarom ook zo gevat antwoorden? Ik keek even naar Nick zijn reactie, en tot mijn grote opluchting grinnikte hij even ‘ dom van me’ hij keek me glimlachend aan. Ik deed men kast open ‘ zo je kan hier je kleren in hangen’ Nick deed de valies open, ik hielp hem met de kleren in de kast te hangen, net toen ik een paar T-shirts wou nemen voelde ik zijn hand , dat juist hetzelfde van plan was, we keken even naar elkaar en ja, ik voelde hoe ik roder werd, shit stomme blozende kaken, net toen ik dacht dat ik niet roder kon worden kwam ik zijn ondergoed tegen, ik draaide me om zodat hij mijn tomaat – rode hoofd niet kon zien en wees op een schuif ‘ dat kan je daar in steken’ ‘Zo ,klaar, we kunnen terug naar beneden gaan’ We gingen terug naar beneden, en de rest van de avond keken we samen met de rest nog wat tv. Toen het tijd was om te gaan slapen gaf ik ma en pa nog een kus en ging naar boven, Nick volgde even later zodat ik de tijd had om me om te kleden. Toen hij klaar was zaten we even onwennig naast elkaar op mijn bed. ‘Je wist zeker niet dat jou en mijn pa beste vrienden waren?’ hij keek me aan ‘ nee, ik had werkelijk geen idee’ ik kroop onder de dekens, Nick volgde mijn voorbeeld ‘Slaap lekker’ ‘jij ook’ met die laatste woorden deed ik het licht uit en deed mijn ogen dicht.

‘Wow, jij lag dus met Nick, de Nick Jonas, in dit bed?’ ze wees naar het bed waar we op zaten. ‘Ja, maar wil je het verhaal nu nog verder horen?’ ‘Jaja, ok, en jij hebt dat de hele tijd verzwegen voor mij?’ ze keek je een beetje beschuldigend aan, ‘Jess, toen kende ik je nog helemaal niet zo goed, dit is de eerste keer dat ik je, eigenlijk iemand meeneem naar mijn huis, dit is de eerste keer dat ik dit tegen iemand zeg, als je me verder laat vertellen weet je waarom ik het hier zo moeilijk mee heb!’ De woorden kwamen er feller uit dan je bedoelde ‘ Jess sorry, ik ben gewoon een beetje…’ je keek haar aan ‘ het geeft niet, ik begrijp dat het moeilijk is voor jou, al weet ik nog niet waarom, dus kom op, vertel verder’ je keek haar dankbaar aan…

Reageer (4)

  • Nudity

    Sure I Did!
    I WANT MORE!
    Would You Like To Make Another One For Me Soon?(A)
    I Realy Realy Like It^^

    Love Ya!<3

    xX Jenny

    1 decennium geleden
  • Bovicide

    Snél verder he!
    Supér!!
    xx.

    1 decennium geleden
  • Dazzled

    Word is gewoon evil ö
    Super ^^
    Snel verder :Y)
    Loveit<3

    1 decennium geleden
  • IOnlyLoveYou

    SUPER!!!!!!!!!!!!!
    <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3w<3

    SNEL VERDER Héééééééééééééééééééééééééééééééééé!!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen