Foto bij Hoofdstuk 3

Hoi lieve lezertjes,
Als jullie mijn story ok vinden,neem dan gerust een abo.
Ik bijt niet :)
En als jullie deze story lezen,willen jullie dan een reactie schrijven met een tip,of wat je ervan vindt?
Dat zou me een groot plezier doen :)
Ik zal waarschijnlijk nog wel een hoofdstukje schrijven straks,maar ik kan niets beloven.
In dit hoofdstuk doe ik eerst een POV van Liam,en daarna terug gewoon.
PS:Ik vind deze foto gewoon geweldig ;D

POV Liam:
De nacht van 25 op 26 september
3h04

Deze dag viel best wel mee,wat je meevallen toch kan noemen.We hadden heel de dag in bed gelegen met verschrikkelijke maagpijn,buikpijn en hoofdpijn,maar voor de rest was alles wel ok.We hadden toch ook wel de gelegenheid gevonden om wat te praten en we hadden vooral ook veel gelachen.
Dus het was best wel leuk.
Maar nu ben ik echt bekaf,maar kan ik niet slapen met die 4 varkens in de kamer.
Louis slaapwandelt al heel de nacht en op het moment staat hij een dansje te doen dat lijkt op 'Thriller' van Michael Jackson.
Harry en Zayn snurken al een paar uur in koor.Hoe ze dat doen kan ik niet begrijpen,maar het leek wel een op een liedje van ons album.
En Niall ligt al heel de nacht te roepen dat de aardappel hem niet mag opeten.
"Nee,eet me niet op alsjeblieft,ik ben nog zo jong!!" Riep Niall weer.
Louis bleef maar dansen.
"Louis...Louis,ga eens in je bed liggen,ik probeer te slapen."Zei ik.
Hij werd niet echt wakker,maar gek genoeg luisterde hij.Hij ging terug in zijn bed liggen.
Maar dat duurde niet lang,na enkele minuten trippelde hij weer rond in de kamer.
Pff...Dit was hopeloos.
Na enkele uren woelen en proberen niet te luisteren naar het hele tafereel in de kamer viel ik dan eindelijk in slaap.



De volgende morgen
7h23

"Harry,stop met snurken! Ik ben moe!"Zei een vermoeide Louis.
"Dat ben ik niet!Ik lig er ook wakker van!"Zei Harry geïrriteerd.
"Dan is het Zayn! Antwoordde Louis weer.
"Nee Louis,ik ben al van voor jou wakker!"Antwoordde Zayn,die blijkbaar al klaarwakker was.
"Liam!!!Stop met snurken!"Zei Louis.
"Nu nog mooier,antwoordde Liam,ik was diegene die vannacht tot 5 uur heeft wakker gelegen door jullie concert,en nu heb ik het nog gedaan!"
"Concert??"Vroegen de jongens in koor.
"Ja concert,1 slaapwandelaar die alle dansjes van Michael Jackson probeerde te doen,2 snurkers die onze hele album snurkten en 1 iemand die werd opgegeten door een aardappel."
De 3 jongens keken Liam ongelovig aan.
"Ja,en over die laatste gesproken,is hij de mysterieuze snurker niet?" Zei Zayn.
Toen werd Niall zelf wakker van het geluid,en het was geen gesnurk,het was zijn buik die aan het rammelen was.
"Wow,ik heb heerlijk geslapen zeg,zei Niall,ik denk dat ik weer beter ben,want ik heb een reuzehonger!"
"Ja,nu je het zegt,ik voel me ook stukken beter!Nog een beetje buikpijn maar voor de rest is alles ok!"Zei Harry vrolijk.
"Ik denk dat we beter zijn!"Zei Liam.
"Gaan we nu eindelijk eten???"Zei Niall ongeduldig.
"Ja Niall,we gaan eten!Je hebt wel je record gebroken deze keer! 2 dagen zonder eten!" Zei Louis.
"Jaahaa,maar gaan we nu eindelijk eten?????????Zei Niall nog ongeduldiger.
"Ok dan,ik heb eigenlijk ook wel een beetje honger."Zei Harry.
En ze kleedden zich aan.



______________________________________________________________________________________________________________________
Ja,misschien niet het leukste hoofdstuk ooit,maar na het eten schrijf ik er weer 1 , en geloof me , deze wordt beter. x
Groetjes MissMalikXx
Vergeten jullie geen reactie? xx

Reageer (3)

  • TomlinsonL

    Dat ''concert'' blijft leuk al lees ik het voor de 4e keer

    1 decennium geleden
  • Irishsnow

    Awe, wat is Niall toch een schatje <3

    1 decennium geleden
  • Liebrecht

    Nieuwe abo :) Ik vind het een leuk verhaal en ik ben benieuwd naar de rest!! Snel verder!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen