Chapter 76 Cry For You, Larry Stylinson
Heeft NL dan nu al vakantie :0 !! belgie nog niet
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (18)
Ja sorry liefje, dat dacht ik. Ge-weldig stukje dit. Echt asdkksjdksjd fk cute en lief en grappig en pervyy okay ja
1 decennium geledenxoxo
Awh, so cute <3
1 decennium geledenEn weet je, ik praat ook met een psychiater hihi. Het helpt echt (:
Ga je naar een psygoloog? Mijn zusje nu ook ( Susanne1D ) Ze word veel gepest, en geslagen. Ze durft helemaal niet meer naar school te komen. Want een een of andere idioot heeft tegen haar gezegd dat ze (als de vakantie voorbij is) Dood is. Toen is ze hard naar huis gefietst, en toen ik terug kwam van school, en boven homework wilde maken, hoorde ik iemand snikken. Het kwam uit de kamer waar mijn zusje slaapt. So...Toen had ik haar getroosd, en mijn moeder zei: "jij gaat naar een psygoloog." En toen flipte ze helemaal uit...
1 decennium geledeneergisteren had ze dus tegen de psygoloog verteld dat ze lesbi is. Dus nu weet mijn moeder het...ze hebben een hele dag geen woord gewisseld. ( mijn moeder accepteerd geen lesbi's. My poor sister :'(
Hoe dan ook. Deze storie is geweldig! En natuurlijk raak je je schrijfstijl niet kwijt! Het is een stukje van jezelf. : p Die psygoloog zit je toch geen rare dingen te vertellen he? Hij neemt dus niet je Larry schrijstijl af! Anders...krijgt hij met mij te maken!!
ps. Ik krijg een nieuwe kat genaamd: Molly! Omg! Dezelfde naam als Harry's echte kat! <3(yeah)
Haha
1 decennium geledenEigenlijk is het heel zielig..
Maar toch is het grappig!!!
Ik moet nog een week school overleven...
Haha
1 decennium geleden