ugh,
sorry voor de cliffhanger zo vlak voor het slapen gaan....
maar ik wilde jullie toch nog een stukje geven.

echt super bedankt voor jullie enorm lieve en mooie reacties!
Het is zo fijn om te lezen dat jullie zo meeleven met mijn verhaal.
thankyou thankyou thankyou thankyou thankyou thankyou thankyou thankyou thankyou thankyou thankyou thankyouuuuuuuuu!!!!!
kan het niet vaak genoeg zeggen (: ... THANK YOU!!!!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (10)

  • sarahth483

    pf weet niet wa ik moet tippen ik vind het zo erg voor tom en de rest(huil)

    1 decennium geleden
  • BlackLeather

    Ik weet zeker dat hij de psygoloog nu belt, maar wat een rotmoment om nu te stoppen!!
    Dit is het eerste hoofdstukje dat ik zonder tranen lees en daar ben ik blij om want om met tranen in je ogen te lezen is niet gemakkelijk! Je zicht wordt er nogal troebel van :P

    Maar goed, ik wil je even zeggen dat ik het ontzettend knap van je vind om dit in een verhaal te schrijven. Het zal je misschien helpen om alles te verwerken maar het lijkt me ook heel erg moeilijk omdat je eigen ervaringen ook weer naar boven komen. Bepaalde dingen in je verhaal heb ik zelf ook ondervonden in mijn verleden en soms komt het allemaal weer naar boven. Ik heb ontzettend veel respect voor je!! Ga zo door want je bent echt heel sterk!

    (K)

    1 decennium geleden
  • Nelinuh

    Ik denk ook dat het die psycholoog is....
    Snel verder!

    Xx

    1 decennium geleden
  • TomKBitch

    die spycholoog zeker ?
    ja hij geeft groot gelijk dat hij haar belt!
    tommiej mag echt nie depri worden eh !
    ma kga al stoppen met me reactie want kben moeh en kmoet er om 5u al uit --.--'
    lang leve school --.--''
    snel verder en dit is OOK weer zo mooi geschreven eeh x3
    xx dymm

    1 decennium geleden
  • MrsGrey

    of het is m. maar ik denk t niet

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen