Jullie reacties, wauw!
kippenvel en tranen in mijn ogen door jullie lieve reacties (: ..

even voor de duidelijkheid, Nee dit is niet het einde..
dat zou wel een heel onbevredigend einde zijn geweest.
Buiten dat, zit ik net weer een beetje in het verhaal en ik barst van de inspiratie..
Hoewel ik qua aantal hoofdstukken misschien wel zou 'moeten' stoppen kan ik gewoon geen afscheid nemen van Marion en Tom

meer informatie durf ik niet te geven, dan kan ik die andere hoofdstukjes net zo goed verwijderen en ik denk dat we dat allemaal niet willen.
Ik wil graag mijn geschreven stukjes met jullie delen en jullie zijn denk ik heel erg benieuwd hoe het nu verder gaat.
Aan de hand van jullie reacties ga ik wel een paar aanpassingen maken in de stukjes die ik eigenlijk al vooruit heb

Dit stukje had eigenlijk vanmorgen al online moeten staan,
het is gemeen dat ik jullie nu bijna een hele dag op een vervolg heb laten wachten na zo'n spannend/emotioneel stuk. (wat zeg ik, cliffhanger!)
maar ik had me vanmorgen verslapen en op het werk was het zo druk dat ik tussendoor geen tijd had.
Ik heb nog steeds ongeveer 14 stukjes vooruit geschreven dus als jullie het snel lezen, reageren en kudo's geven komen er snel weer stukjes online!
Probeer sowieso elke morgen en avond te activeren deze week.
Dan kan ik in het weekend weer bij schrijven.

zo dat was een lange "inleiding"..... nu mogen jullie gaan lezen haha!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (11)

  • sarahth483

    omg heb tranen in mijn ogen en een krop in mijn keel
    ze moeten haar terug halen

    1 decennium geleden
  • TomKBitch

    omg ik zit hier gwoon te wenen voor m'n pc :s
    maar kvind dit zo mooi geschreven ma kga vlug nog verdre lezen !!
    xx

    1 decennium geleden
  • NevaSoft

    Mag ik gaan wenen???
    Dit is echt zielig!
    I

    1 decennium geleden
  • MissCurly

    Dit keer ben ik maar eerst zakdoekjes gaan halen voordat ik begon met lezen en dat is maar goed ook.
    Weer prachtig geschreven <3
    Echt zielig voor Tom ): en eerst had ie zich nog zo verheugd op alle plannen enzo.
    Ga lekker door met schrijven, van mjj mag dit verhaal wel meer dan 1000 hoofdstukken krijgen!
    Kan echt niet wachten op het volgende hoofdstuk!

    1 decennium geleden
  • AlreadyGone

    Dit is echt te zielig! :(
    Snel verder!
    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen