Foto bij 78.

Hello! Het is alweer een week geleden, en wat een week was het. UNION J FOLLOWED ME ON TWITTER <3 En daar werd ik heel gelukkig van, hahaha. Hebben jullie hun optreden gezien van gisteren? Union J - Leona Lewis/James Morrison mash-up, omfg. Aankomende donderdag ga ik naar Londen. Hoe leuk is dat?

That moment when maybe it's just all too much.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (9)

  • GossipGirl21

    Je zou eigelijk een nominatie verdienen.

    6 jaar geleden
  • ZeroGravity

    Tumtiedum. Dit. is. zo. kjoet.
    Ik begon al even bang te worden toen Paul er plotseling aan kwam gehuppeld. Of, nou ja, niet aangehuppeld, maar ik denk dat je begrijpt wat ik bedoel. Ik bedoel namelijk aan komen huppelen in de zin van plotseling opduiken op een niet zo chille manier -want ik vind wat hij haar komt zeggen namelijk behoorlijk assholerig.
    Dat was een bijwoord voor asshole. Wat ben ik toch creatief. *le dramatic sigh*
    Nee, maar seriously, ik ben wel benieuwd wat Pauls probleem is, zeg maar, want ik vraag me af wat hij bedoelt met dat ze een slechte invloed heeft op de jungs. Trekt ze negatieve publiciteit aan of zo? Vast niet, toch? I mean, most of the fans love her, and Zayn loves her, and. everything and all.
    En dat kan ik me ook niet voorstellen, want Vanessa is awesome. I mean. yeah.
    En ik wilde nog iets zeggen maar dat ben ik eventjes vergeten.
    Die laatste alinea, en vooral die laatste zin, waren echt prachtig. Beautiful. And I'm in love with this story and the way you manage to write all those things down so beautifully. En ik haat het dat ik zo weinig reageer, omdat je duidelijk meer reacties verdient. Meer abo's, zelfs, hoewel ik heel trots op je ben omdat je er al zoveel hebt.
    En nu moet ik er helaas vandoor want ik moet een beetje economie und alles gaan doen.
    Amen.
    <3

    1 decennium geleden
  • HLoves1D

    verder!!!

    1 decennium geleden
  • Manonxxx

    Aaahw, Paul pleas doe normaal.
    Snel verder...
    xx

    1 decennium geleden
  • yasmine658

    Awww snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen