Foto bij Chapter 3

Hey, it's Arianna.. just so you have my number! xx Ik stuur het smsje naar het nummer dat met blauwe inkt op mijn hand was geschreven, en sloeg het op als George - Coffee boy. Aangezien ik nooit zijn achternaam heb geweten en ik meer dan 1 George in mijn contactenlijst heb staan. Ik plaats mijn eindelijk gekookte pasta op een bord en liep naar de woonkamer. Ik plaatste mijn iPhone op te tafel en ging zitten in de sofa. De afstandsbediening van de televisie oppakkend met mijn vrije hand en zet hem aan op een film die ik opgenomen heb. The Notebook. Ik heb hem nog nooit gezien, maar ik heb gehoord dat hij erg goed is. Ik pakte de vork die op het bord pasta lag en begon te eten. Mijn telefoon vibreerde op de tafel dus ik legde mijn bord neer en pakte hem op. Thanks babe, sure saving this one in my contacts (: What's your surname by the way? So i can save your full name? xx Ik moest glimlachen om hoe cheeky hij was. Met mijn ogen rollend antwoordde ik: The surnames Rayne, Arianna Rayne, yours? xxx Ik moest glimlachen om mijn indicatie richting James Bond. Na 5 minuten, zette ik de film op pauze klaar om zijn antwoord te lezen. George Shelley ma'lady. How can I be of service? (; xxx Ik giechel en denk na over een antwoord. Maybe meet up tomorrow if you don't already have any plans? xxx Ik ben normaal geen persoon die mensen uitvraagt, maar deze keer voelde het goed. Sure, shall I come and pick you up around 12? (; xxx ik glimlach. Ik wou dat mijn vriendin hier was zodat ik haar alles kon vertellen over George en hoe het allemaal is ontstaan, maar ze is pas geleden verhuist naar Melbourne in Australie. Ik zucht en antwoord. Agreed! can't wait to see you! xxx Ik verstuur de sms en ruim alles op als de film tot zijn einde is en de credits in beeld komen. Ik liep naar boven om mijn tanden te poetsen, deed een pyjama aan en ging naar bed. Ookal was het 11 uur, George en ik smsten de hele nacht, tot ik uiteindelijk in slaap viel.
Good morning beautiful. I take it you fell asleep last night? Well i don't blame you! Can't wait to see you! xxxxx Wakker worden met een sms als deze zou ik wel elke morgen aan gewend kunnen raken. Ik antwoorde snel en sprong onder de douche. Ongeveer anderhalf uur later was ik klaar met nog 15 minuten over. Ik zat in uiterste stilte in de woonkamer, nadenkend over de laatste 2 dagen. Ik doe mijn televisie uit en laat een zwart scherm staan. Mijn in elkaar gezakte figuur in de reflectie. Niet veel later begon mijn telefoon te trillen. I'm outside! <3 Ik glimlach en sta op, doe mijn schoenen en jas aan en loop de trap af naar beneden tot ik buiten sta. Buiten op de stoep stond George, leunend tegen een muur. De kraag van zijn jasje omhoog over zijn nek gevouwen om de wind tegen te houden, een beige sjaal gedrapeerd om zijn nek. Zwarte skinny chino's om zijn benen en converse strak om zijn voeten geplaatst. Zijn wangen waren een beetje rossig van de strenge winter.
Zodra ik de deur dicht deed keek hij op. Hij lachte naar me toen ik dichterbij kwam. Toen ik dichtbij genoeg was deed hij een paar stappen naar voren en opende zijn armen voor een knufel. ''Good to see you'' lacht hij, en leunt met zijn hoofd tegen de mijne. ''Good to see you too'' glimlach ik, zijn geur van vanille en mint drong mijn neus binnen. We laten elkaar los en begonnen begonnen met lopen naar het eind van de straat. ''Sorry, but unfortunately I do not own a car'' hij bloost een beetje. ''Well that's okay, since I don't own one either'' grinnik ik. Hij schudt zijn hoofd terwijl hij naar me lacht. Zodra we de hoek om waren, kwam er een windvlaag van links die mijn haren uit mijn gezicht blies. De kou bijt in mijn wangen en maakt mijn ogen aan het wateren. Ik sla mijn armen om mijn lichaam heen, in poging om het warm te houden. ''You okay there?'' Vraagt George. ''Yeah, just slightly cold'' Beken ik. Hij lift zijn ene arm op en slaat hem om mijn schouders, zodat ik verscholen zat onder zijn arm. Warmte begon al snel te genereren rond mijn lichaam terwijl we wandelden rond Bristol. ''Where are we going?'' Vraag ik. ''Well, it's Sunday and most of the shops closed early today, so we can't warm up anywhere, but I think I have the right place'' glimlacht hij. Hij pakt mijn hand en begint te rennen door de met sneeuw bedekte straat. We eindigden voor een huis. ''Don't worry, I haven't brought you here to try anything'' grijnst hij, opent de deur en strekt zijn jas en schoenen uit. Ik loop naar binnen en doe hetzelfde, de omgeving in me opnemend.
De muren waren een gemiddelde tint bruin hout, dat doorging tot de gang. De vloer was een lichte kleur beige met een bruine plint om met de muur te matchen. Er was een kapstok aan mijn rechter zijde, waar maar 4 jassen hingen, nu met mijn jas erbij, en een schoenenrek daaronder. De enige objecten aan mijn linkerzijde waren een vierkante koffietafel met een kleine lamp erop. George pakte weer mijn hand en leed me naar boven. Foto's van familie en vrienden waren op de muur gehangen. Van de buitenkant leek het huis vrij groot, van de binnenkant was het klein en compact. We liepen langs 2 open deuren, waarvan 1 zijn slaapkamer moest zijn, en de andere een logeerkamer. Daar waren 2 deuren tegenover waarbij een een bord op hing met Bathroom en in de andere kamer liet hij me binnen. George liet me zitten op een kleine bank en liep naar de stander waar een gitaar in stond. ''You play?'' vraag ik. Ik had altijd al een instrument willen spelen. Toen ik jonger was wou ik viool spelen, toen groeide ik naar de piano, en nu de gitaar, maar ik ben nooit zover gekomen dat ik er een heb gekocht of lessen heb genomen. ''Yeah this is what I wanted to show you! I need your opinion'' lacht hij, het mij comfortabel makend. Hij verplaatste zijn vingers een paar keer op de snaren, ze een voor een stemmend, voor hij begon te spelen. En zingen.

__________________________________________________________________________________________________________________________
Heeeel erg bedankt voor alle positieve reacties! Het motiveert me echt om te schrijven! Nu heb ik even een vraag voor jullie: Hoe stellen jullie je Arianna voor, in de zin van een foto? xxx

Reageer (10)

  • IceCrystal

    Hum, normaal lees ik alleen maar 1D, maar dit is toch wel erg leuk! Oke, dit klinkt echt awkward, maar ik stel me haar voor als Ariana Grande. Logisch, toch? =)
    Xxx

    1 decennium geleden
  • ThornOfRose

    Bruin-/rood haar met olijf groene ogen, ze heeft een licht getinte huid en is ongeveer 1.75 lang.

    1 decennium geleden
  • CLASSYGRUNGE

    Err, dit haar met grote, bruine ogen en een licht getinte huid. O ja, ze is lang en slank.

    1 decennium geleden
  • xLynnStyles

    Ehm, Arianna, even denken. Lang bruin haar met slag, mooie groene ogen, slank & lang. Okee je hebt hier niks aan want ik lees dit verhaal 3 weken te laat ofso, but hope you don't mind !

    1 decennium geleden
  • Hemmo1996

    you are officially my favourite writer on Q (:
    this story is just wow
    Arianne heeft lang bruin haar niet krullend maar ook niet stijl Ze heeft fonkelende blauwgroene ogen. Ze is nieterg groot.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen