Foto bij Chapter 2

Ik zet mijn nu, lege kom met cornflakes weg en loop naar de badkamer. De zwarte marmeren tegels begonnen, net als de spiegels, beslagen te raken als ik de douche aan zet. Het warme water druipt naar beneden de waterafvoer in. Ik doe mijn pyjama uit en stap onder de douche, het warme water moeiteloos langs mijn lichaam glijdend. Ik maak mijn haar nat en doe shampoo in mijn haar voordat ik het er uit was. Ik stap uit de douche en droog mezelf af. Naakt lopend door het huis zocht ik voor mijn body lotion, aangezien ik geen appartement deel met iemand anders. Met mijn lotion in mijn hand loop ik naar mijn slaapkamer. Het was zo makkelijk om gekleedt te zijn in wat je wil zonder dat er iemand anders om je heen is. Ik pakte een een setje ondergoed en deed ze gaan. Ik kon niet wachten om George vandaag te zien, nouja, als hij op komt dagen.. Zeer zelden komt hij op een zaterdag langs behalve als hij met vrienden is, waarschijnlijk omdat die weten dat ze korting krijgen. Ik zucht als ik bij mijn make-up tafeltje ga zitten en mijn minimale hoeveelheid winter make-up routine doe. Did my idea work with doggy hippo after? Ari x Ik stuur een snelle sms naar Luke voordat ik op sta en me aankleed in een blauwe skinnyjeans en een bordeau rode, wollen trui, perfect voor de winter. Ik doe mijn jas aan, pak mijn tas en laptop en plaats mijn telefoon in mijn broekzak. In de kou stappende, met sneeuw bedekte straten, deed ik de deur van mijn flat op slot en maakte mijn weg in de grote hoeveelheid sneeuw, naar Costa Coffee.
Yeah it worked perfectly! - Luke x Ik glimlachte aangezien bijna geen een van mijn plannen heeft gewerkt als het aan komt op mij en Luke. Ik nam een slokje van mijn gewoonlijke Caffé Latte en staarde naar het lege document voor me. Het moeten maken van een CV voor een bijbaantje in een boekenwinkel zou niet moeten bestaan. Dit is achterlijk. Uiteindelijk plaats ik mijn vingertoppen op de toetsen van het toetsenbord en ik begin met het vormen van de basis van mijn CV, of wat de basis zou moeten zijn. Een uur later was ik eindelijk klaar met het hele gebeuren, klaar om het in te leveren. Ik hoop gewoon heel erg dat ik de job krijg, want klaarblijkelijk waren er nog 2 andere mensen die hun CV's inleverden. Ik heb deze baan echt nodig, het zou me helpen geldproblemen op te lossen die ik heb met de huur etcetera. Misschien zou ik nog genoeg over hebben om mezelf een keer te trakteren. Misschien een vakantie met Luke, ergens in Spanje, waar de zon naar beneden op mijn huid zal stralen, en ik met een handdoek bij het strand zou kunnen zitten, pratend over random dingen, met leuke jongens met hun perfect gevormde abs die voorbijlopen.. ''Ari?'' Iemand schudde met zijn habd voor mijn gezicht, wat mij op laat springen. Daar, vlak voor me, stond George met een onnozel lachje op zijn gezicht. ''You need to stop doing that'' giechel ik, mijn spullen verplaatsend zodat hij kon zitten.
''Sorry'' lacht hij, zichzelf plaatsend op de dubbele sofa waar ik vandaag klaarblijkelijk op verbleef. ''How are you?'' vraagt hij, achterover leunend. Ik leunde ook achterover om mijn voeten op de stoel te plaatsen, mijn lichtblauwe wollige sokken zichtbaar. ''Not too bad! How about you?'' vraag ik hem, terwijl ik mijn Caffé Latte oppak. Alleen al het vasthouden van mijn mok in mijn handen liet me opwarmen van binnen. ''Finished your typing I asume?'' Hij knikt naar mijn nu gesloten laptop die tegenover mij op de koffietafel stond. ''Yup'' ik liet de ''P'' een beetje poppen, waardoor George onderdrukt lacht. ''You're a cute one'' glimlacht hij. ''How old are you?'' ik bijt een beetje op mijn lip. Ik wil mijn gevoelens voor hem niet laten hinderen bij het weten van dat ik jonger of ouder was dan hem. Ik bedoel, ik heb toch gevoelens voor hem? Anders had ik niet zo uitgekeken naar dit moment. ''18'' Onthulde hij. ''Really? I'm 18 too'' antwoord ik. Ik giechel een beetje als ik een beetje slurp aan mijn koffie en de kop leeg achterlaat. Dit maakte George een beetje aan het grinniken. ''Hey, will you come with me to give this to the owner of the new book store in town?'' ik kijk hem vragend aan als ik mijn geprintte CV omhoog houd. ''Sure, why not'' zegt hij schouderophalend. Ik pak mijn spullen bij elkaar en we maken onze weg door de koude, gladde straten.
''Careful'' roept George als ik naar achteren val. Ik raakte niet eens de grond aangezien hij me opving in zijn beide warme, sterke armen. Ik glimlachte dankbaar naar hem. We begonnen beide synchroon te lopen. Stap voor stap kwamen we in stilte dichter bij de boekenwinkel. Geen ongemakkelijke stilte, een vredige. Onze jassen tegen ons aangeklemd en onze handen die soms langs elkaar scheerden omdat we dicht tegen elkaar aanliepen. ''So why the bookshop?'' Vraagt hij uiteindelijk, de stilte brekende. ''I love books. It's the environment I like to be in'' ik keek opzij naar hem en glimlachte. ''That makes sense'' hij knikt, en de stilte was weer terug. We kwamen bij de boekenwinkel ongeveer 10 minuten voor sluitingstijd. ''Hello, I've come to hand in my CV in hope for the job you are offering?'' Ik lever het stuk papier met al mijn harde werk er op in. ''Thank you, I will get back to you with a phone call between now and next Saturday'' hij lacht naar me, George en mij achterlatend in de winkel als hij terug loopt naar achteren naar zijn kantoortje. ''Coming?'' Hij trekt zacht aan mijn jas. ''One minute'' stop ik hem. Ik staarde naar een box met boeken die netjes boven elkaar was opgestapeld. The Beginner's Goodbye by Anne Tyler. Ik heb dit boek veel gezien op posters in de stad, en wil het al eeuwen lezen. ''You going to buy it?'' Vraagt George. ''No.. I haven't got the money.. it's £12.00. That amount of money can go towards paying my rent'' glimlach ik. Dit keer pak ik zijn hand en leid hem uit de winkel, een glimlach achterlatend op zijn gezicht.
Na ongeveer een half uur lopen, eindigen we beiden voor mijn flat. ''Well, this is me'' lach ik. ''This is you'' stelt hij vast. Hij kijkt omhoog naar mijn flat en dan weer terug naar mij. ''Listen, text me sometime soon yeah? And I'm sure I'll see you in Costa on Monday right?'' hij grinnikt en pakt een pen. Hij schrijft zijn nummer op de achterkant van mijn hand. ''Sure.. I'll text you later so you have my number'' knik ik, en begon mijn sleutels te pakken. ''Hug?'' vraagt hij, een verlegen lachje vormt zijn gezicht. 'Hug'' glimlach ik, mezelf plaatsen in zijn open armen. Zijn geur drong mijn neus binnen, nadat we daar even hadden gestaan liet ik lanzaam weer los. De geur van aftershave en mint. Hij draait zich om en begint zijn weg naar huis te maken. Voordat hij de hoek afslaat zwaait hij, en zet zijn reis naar huis voort.

__________________________________________________________________________________________________________________________

kudo/reactie? xxx

Reageer (14)

  • CLASSYGRUNGE

    Ik hou van dit verhaal! x

    1 decennium geleden
  • PrimRue

    ABOOO <3
    I love it!!
    Je schrijft super!! ^^
    Snel verduuuuur(flower)

    1 decennium geleden
  • Sketch

    Kudo EN reactie
    dit is echt heeel cute! en dat laatste stukje zie ik ook gewoon echt voor me haha echt heel lief

    1 decennium geleden
  • SadCalum

    doe maar weer lief, waarom maak ik dat nou nooit mee.. lief hoor hihi <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen