Foto bij Ticket 34.

Ik ga best goed, al zeg ik het zelf. Ik schrijf aardig vooruit, het wil lukken. Ik hoop dat jullie het verhaal nog steeds zo mooi vinden als bij dag 1. Natuurlijk zegt ze vaak dat de dood eraan komt, dat ze moet huilen en dat ze het beseft. Maar dat zou je houden, ik neem aan dat als ze alleen is, dat ze daar écht aan denkt en mee bezig is. Dat zou ik wel doen, als ik Julotte was.
Ik wil jullie bedanken voor alle reacties, alle kudo's en alle liefde die jullie mij geven al vanaf het eerste hoofdstuk.
Ik kom misschien niet altijd even dankbaar over, maar ik ben jullie verdomd veel dankbaar. Dankzij jullie schrijf ik met meer dan plezier en juich ik bij elke reactie die mij op een roze wolk laat zweven.
Ik hou van jullie, echt waar.
Love & Rocketz,
take care.
Beaudine.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (14)

  • LarryXlove

    Echt kei mooi echt waar ge schrijf echt keigoed!!!!!

    1 decennium geleden
  • Spongebobb

    Wow, wauw, wow. Die laatste zinnen, echt geweldig.
    Maar weetje, ik schrok me dood toen ik zag dat je bij dit hoofdstuk nog maar 3 pagina's reacties had. Want, dat is niet goed, you deserve more!
    Zo, ik ga hier nu maar een heel verhaaltje typen.
    JE WEET DUS EIGENLIJK NIET HOE ERG IK VAN DIT VERHAAL HOU. Yeah, heel much.
    En eigenlijk weet ik niets meer te zeggen, terwijl ik aan het begin van deze reactie zei dat het een lang verhaal ging worden... --'
    In ieder geval, ik hoop toch dat ik je met deze nutteloze reactie op een roze wolk heb laten zweven.

    1 decennium geleden
  • Manonxxx

    Aaahw, weer super mooi geschreven.
    Snel verder...
    xx

    1 decennium geleden
  • biancadokkum

    mooi geschreven <3

    1 decennium geleden
  • pindacheese

    Omg mooi geschreven meid! x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen