Gosh, ik heb schrijven aan dit verhaal zo gemist dat ik gisteren n voorraad van 14 stukjes heb geschreven..
En ik heb zitten huilen tijdens het schrijven..
U guys are gonna hate me.
Als jullie goed lezen, kudo's geven en evt reageren beloof ik meerdere stukjes per dag te activeren..
Mijn hoofd loopt over van inspiratie voor dit verhaal (:

Thanks voor jullie reacties en kudo's gisteren(:

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • TomKBitch

    ooh tis weer zo mooi geschreven eeh !! kga vlug et volgend stukj lezen want kzie datr nog 1 is :D
    joehoe x)
    xx dymm

    1 decennium geleden
  • annoesginny

    weer een heel erg mooi stukje die je geschreven hebt ik kijk er naar uit naar het volgde stukje van je dus snel veder gaan

    1 decennium geleden
  • MissCurly

    Haha, een LOI cursus duits, maar dt heeft ze ook wel nodig eigenlijk..
    Wat moeten we ervoor doen dat je alle hoofdstukken in één keer activeert? Ook al ga je dat waarschijnlijk toch niet doen ): maar je kan vast wel nog ééntje activeren toch? *schattige puppyogen* gewwon ééntje *schattige kattenogen* (mocht je meer een kattemens zijn en nu zie ik de gelaarzde kat uit Shrek voor me)
    Het is goed om te zien hoe ze steeds beter op dingen reageert (:
    Snel verder?!(A)<3

    1 decennium geleden
  • BRAINWITCH

    Oee. Ik vind het leuk dat M eindelijk een beetje los komt. Ik bedoel, ze is niet meer bang dat Tom een erectie heeft, en ze is zelfs opgewonden door Tom's aanrakingen. Dat is toch al een hele stap vooruit, of niet?
    Ga je snel weer verder? <3

    1 decennium geleden
  • AlreadyGone

    Weer een heel mooi en superlief deeltje!
    Ze heeft echt geen reden om zo onzeker te zijn over zichzelf...
    Snel verder!
    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen