Shane, Roxanne, Burgh, Meowth en Clay zijn onderweg naar Mistralton City, voor Shane zijn zesde gymbadge. En ze zijn nu eindelijk aangekomen bij de Chargestone Cave.

Shane: Dus dit is de Chargestone Cave?
Clay: Jazeker.
Meowth: Van buiten ziet het er erg indrukwekkend uit.
Roxanne: Laten we dan naar binnen gaan!
Burgh: Goed plan!

*bij de ingang*
*er komen allemaal Pokémon*
Shane: Wie zijn dat?
Burgh: Dat zijn Joltik.
Shane: Joltik?
*zoekt op Pokédex*
Roxanne: Volgensmij willen de Joltik niet dat wij naar binnen gaan.
Clay: Laat maar aan mij over! Krokorok, kom eruit!
Clay: Doe je Stone Edge!
*De Joltik schreeuwen*
Meowth: Wat gebeurt er?
Clay: De Joltik roepen hun leider.
*Er komt een grote Pokémon aan*
Shane: Wie is dat?
Clay: Dat is Galvantula, Joltik’s geëvolueerde vorm. Een erg sterke Pokémon.
Shane: Cool!
*zoekt op Pokédex*
*Galvantula doet Thunderbolt*
Roxanne: Iedereen wegwezen!
Meowth: Is iemand bezeerd?
Clay: Ik weet iets om dit op te lossen! Krokorok doe je Bulldoze!
*Galvantula vliegt weg*
Clay: Bedankt Krokorok, keer terug.
Shane: We kunnen eindelijk naar binnen!

*Binnen*
Looker: Hallo allemaal.
Roxanne: Looker!
Shane: Wat doe jij hier?
Looker: Ik hervat mijn onderzoek naar Team Plasma.
Burgh: Hier? Maar Team Plasma is toch uit de buurt verdwenen?
Looker: Nee, er gaan geruchten dat Team Plasma de laatste dagen actief is, hier in de Chargestone Cave.
Meowth: Echt waar?
Looker: Ja, ik heb een aantal van deze kaartjes gevonden in de grot. Het logo van Team Plasma staat erop. Team Plasma is hier of ze zijn hier een paar dagen geleden geweest. Alleen heb ik niks anders kunnen vinden dan deze kaartjes. Maar wat ook vreemd is…
Clay: Nou?
Looker: Het lijkt wel alsof Team Plasma deze kaartjes expres verspreid, misschien hoort het bij hun plan, dus we moeten op ons hoeden blijven.
Burgh: Mmm, mysterieus.
*Galvantula doet een aanval*
Roxanne: Kijk uit!!!!!
…: Klink, doe je Gear Grind!
*Galvantula vliegt weg*
Shane: Bedankt, ik ben Shane, wie ben jij?
N: Ik heet Natural, maar noem me maar N. Eigenlijk moeten jullie mijn partner Klink bedanken.
Shane: Klink?
*zoekt op Pokédex*
Looker: Zeg N, wat doe jij hier eigenlijk?
N: Ik was op weg naar Driftveil City, voor een Gymgevecht.
Clay: Het spijt me N, maar ik ben daar de Gymleader en de Gym is een paar dagen gesloten.
N: Ach, maakt niet uit, ik blijf in die tijd wel hier in de Chargestone Cave. Pik je me wel op als je terugkomt?
Clay: Zal ik doen!
Shane: N, hoeveel gymbadges heb je?
*N laat zijn badgedoos zien*
N: Ik heb er 5, ik moet alleen nog de gymbadge van de Driftveil Gym, de Nacrene Gym en de Castelia Gym.
Shane: Wauw, ik heb ook 5 badges!
Burgh: Zeg N, ik ben de gymleader van de Castelia Gym, maar de Castelia Gym zal nog wel een hele poos gesloten blijven, daarom raad ik je aan om inplaats van de Castelia Gym de Virbank City Gym te nemen, je kunt de boot naar Virbank City nemen in Castelia City.
Roxanne: En in Nacrene City zul je vechten tegen Lenora, mijn moeder!
Meowth: N, volgensmij ben jij een best sterke trainer.
N: Ja, dat zal vast. Heh, een pratende Meowth in Unova!?
Meowth: Ja, indrukwekkend he!
Shane: Zeg N, zin in een gevecht?
N: Mij best, zullen we een 2 tegen 2 gevecht houden?
Shane: Oke!

Burgh (Scheidsrechter): Het gevecht tussen Shane en N gaat beginnen, beide mogen 2 Pokémon inzetten, de gene waarvan beide Pokémon uitgeschakelt zijn, verliest de match!
En begin!
N: Klink, ik kies jou!
Shane: Ik kies Stunfisk, kom eruit!
N: Doe Thundershock!
Shane: Doe ook Thundershock!
Shane: N, een elektrische aanval op een Pokémon van het type Elektrisch en Grond? Wat een misser!
Shane: Doe je Scald, Stunfisk!
N: Doe Gear Grind, Klink!
Shane: Doe Mud Bomb!
Burgh (Scheidsrechter): Klink is uitgeschakeld, Stunfisk wint!
N: Bedankt Klink, keer terug.
Shane: Als je volgende Pokémon ook zoals Klink is, dan heb ik de overwinning zo in de zak!
N: Mmm. Klink, ik kies jou!
Shane: Wat!?
Looker: Heeft hij nog een Klink?
Clay: Waarschijnlijk wel.
N: Klink, Dark Pulse nu!
Shane: Huh?
N: Night Slash!
Shane: …
N: Maak het af met Pursuit!
Burgh (Scheidsrechter): …, eh, Tja, Stunfisk is uitgeschakeld en Klink wint!
Shane: Oh, Stunfisk, bedankt, keer terug.
Looker: Normaal gesproken kan Klink al die zetten niet.
Clay: Dat klopt, tenzij…
Meowth: Tenzij wat?
Shane: Musharna, ik kies jou!
Clay: Nee Shane niet Musharna!
Looker: Maar waarom niet dan?
N: Oke Klink, doe Dark Pulse!
Shane: Musharna, Zen Headbutt!
*Klink geeft licht en word ineens een andere Pokémon*
Clay: Hier was ik al bang voor…
Shane: Wat… is dit?
N: Hahaha, leuk dat jullie kennis maken met mijn sterkste Pokémon, Zorua!
Shane: Zorua?!
Clay: Ik wist het…
*zoekt op Pokédex*
Looker: Zorua kunnen in alle mensen en Pokémon veranderen als ze dat willen! Maar ze moeten die Pokémon of dat mens dan wel zien terwijl ze veranderen.
N: Zorua, Night Slash!
Shane: Oh…
Meowth: Waarom geeft Shane Musharna geen bevel!?
Roxanne: Musharna kent alleen aanvallen van het type Psychic, dus al zijn aanvallen zullen niets uithalen op Zorua, N heeft deze match in de pocket.
N: Doe je Dark Pulse, Zorua!
Burgh (Scheidsrechter): Musharna is uitgeschakeld en Zorua wint! N heeft de match gewonnen!
N: Dankje Zorua, keer terug.
Shane: Musharna, gaat het wel? Keer maar terug.
Clay: Zorua is abnormaal sterk, ik denk dat de gymstrijd met N nog lastig gaat worden…

*op het einde van de grot*
Looker: Mag ik even met jullie mee naar Mistralton City?
Shane: Jahoor.
Roxanne: Ik kan niet wachten tot we er zijn, de vliegtuigen in Mistralton City zijn fantastisch!
Burgh: Laten we er snel heengaan!

En zo nemen Shane, Roxanne, Burgh, Meowth en Clay afscheid van N, en nu Looker ook even meereist gaat de reis verder.

Shane: Zeg Looker, dat was me wat zeg!... eh, Looker?
Roxanne: Looker is weg!

*in de Chargestone Cave*

*N belt*
N: En, hoe staat het met het Geschaduwde Trio en het Kasteel?
N: Mmm, ik zal meteen verder gaan met het verspreiden van de kaartjes…

*Looker luistert N af en volgt hem*
*N laat een kaartje vallen*
*Looker pakt het op*
Looker: Oh, nee he!

WORDT VERVOLGT…


GEGEVENS:


Shane's Team:

-Panpour Moves: Water G.un, Hyrdro Pump, Double Team, Tackle. (Gekregen in Professor Junipers Lab)
-Liepard Moves: Tackle, Night Slash, Assist, Iron Tail. (Gevangen op Route 1 (als een Purrloin))
-Pansage Moves: Bite, Dig, Solarbeam, Bulled Seed. (Gevangen in Striaton City)
-Musharna Moves: Psybeam, Hypnosis, Zen Headbutt, Psywave. (Gevangen in het Pokémoncenter van Striaton City (als een Munna))
-Whirlipede Moves: Rollout, Pursuit, Poison Tail, Bug Bite. (Gevangen in Pinwheel Forest (als een Venipede))
-Stunfisk Moves: Camouflage, ThunderShock, Mud Bomb, Scald. (Gevangen in Castelia City)

Unova Gymbadges: Trio Badge, Basic Badge, Insect Badge, Bolt Badge en Quake Badge.

Roxanne's Team:

-Graveler Moves: Rock Throw. (Hoënn Regio (als een Geodude))
-Onix Moves: Iron Tail, Dig. (Hoënn Regio)
-Nosepass Moves: Rock Tomb, Earthquake, Rock Slide. (Hoënn Regio)
-Swadloon Moves: Tackle, Strin.g Shot, Bug Bite, Razor Leaf. (Gevangen in Pinwheel Forest (als een Sewaddle))
-Frillish (Female) Moves: Protect, Water Pulse, Night Shade, Hex. (Gevangen in Castelia City)

Unova Gymbadges: Trio Badge, Basic Badge, Insect Badge, Bolt Badge, Quake Badge, Jet Badge en Freeze Badge.

Burgh's Team:

-Dwebble Moves: X-Scissor, Dig, Protect. (Unova Regio)
-Swadloon Moves: Leaf Storm, Strin.g Shot, Solarbeam. (Unova Regio)
-Scolipede Moves: Poison Sting, Hyper Beam, Steamroller, Solarbeam (Unova Regio (als een Whirlipede))
-Basculin Blauw-Gestreept Moves: Water G.un, Bite, Aqua Tail. (Gevangen in Castelia City)
-Audino Moves: Heal Pulse, Thunderbolt, Flamethrower. (Gevangen op Route 4)

Reageer (1)

  • ash2000

    je story is geweldig schrijf snel nog een hoofdstuk

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen