Een nieuw abo!
Bedankt! <3

'Welkom terug allemaal. We hebben onverwacht bezoek gekregen van One Direction.' hoorde ik de presentator zeggen.
'Hallo.' zeiden ze alle 5.
'Wat brengt jullie zo opeens naar hier en wie hebben jullie meegebracht?' vroeg hij.
'Via hier willen wij een paar dingen vertellen aan onze fans.' zei Harry.
'Ga jullie gang.' zei de presentator.
'Eerst en vooral wat er op de luchthaven is gebeurd heeft ons zwaar teleurgesteld.' zei Niall.
'Wat er vandaag gebeurd is met Lou is voorbij.' zei Liam.
'En ik en Jessica houden nog steeds zielsveel van elkaar en jullie zullen dat moeten respecteren.' zei Louis.
'Ok, gaan jullie terug naar Australië?' vroeg de presentator.
'Nee, we hebben een weekje vrijaf en gaan dat alle 6 samen spenderen.' zei Zayn.
'En de fans?' vroeg hij.
'Zoals Niall al zei een paar fans hebben ons zwaar teleurgesteld. Wij hopen dat dat niet meer gebeurdt, en ze zullen Jessica moeten respecteren en voor de rest blijft alles zoals het was.' zei Harry.
'En hoe is het voor jou Jessica omdat allemaal te beleven?' vroeg de presentator.
'Ik ben super blij dat ik ze heb leren kennen en ik hoop dat de fans ja mij zullen respecteren.' zei ik.
'Ok, bedankt om hier te zijn en hopenlijk tot snel.' zei de presentator.
'Daag.' zeiden we.
'Zo, na dit korte bezoek van one direction gaan we terug verder.' hoorde ik de presentator zeggen.
'Ik hoop dat ze het nu begrepen hebben.' zei Harry.
'Ik hoop het ook.' zei ik.
'Ik hou van jou.' zei Louis.
'Ik ook van jou.' zei ik en we gaven elkaar een kus.
'We zullen dan maar terug vertrekken ehj.' zei Liam.
'Dat is goed.' zei Niall en we stapten allemaal samen naar de auto.
'Waarom moest je eigenlijk bij mijn moeder gaan?' vroeg Lou.
'Ze vroegen of ik bij jou bleef in Londen en ik zei ja en het leek wel of ze dat niet wouden.' zei ik.
'We praten straks wel eens.' zei Louis.
'En nog eens sorry voor vanmiddag, je was waarschijnlijk erg bang.' zei hij nog.
'Daar wil ik niet meer aan denken.' zei ik. Ik gaf hem een kus en legde mijn hoofd op zijn schouder.
Toen we terug bij Louis thuis kwamen gingen we onmiddelijk naar onze ouders.
'Is het goed gegaan?' vroeg mijn moeder.
'Ja hoor, maar willen jullie niet dat ze bij mij blijft?' vroeg Louis.
'We zijn gewoon ongerust.' zei mijn mama.
'Ja, maar alles wat er gebeurdt is is verleden.' zei Lou.
'Ja, dat is waar.' zei Johanna.
'Geloven jullie eigenlijk nog in ons?' vroeg ik.
'Tuurlijk.' zei Johanna.
'Dan gaan wij vertrekken ehj om 9 uur hebben we onze trein.' zei mijn moeder.
'Ok.' zei ik.
We namen afscheid van mijn moeder en vader.
'Ik zal je erg missen.' zei ik wenend en gaf ze een knuffel.
Ze vertrokken en ik weende heel hard.
Louis knuffelde en trooste me.

Reageer (3)

  • DaisyxLouis

    tis laat maar snel verder
    is echt zo mooi en zo cute

    1 decennium geleden
  • NiallsOreo

    so cute snel verder xx

    1 decennium geleden
  • Cliffayne

    awww snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen