Dank jullie wel voor al jullie lieve reacties. Het is zo ontzettend leuk om te lezen dat jullie allemaal meeleven met Alex.
Ik zal even wat verduidelijking geven waarom ik niet meer zoveel delen plaats.
Ik studeer Fashion en dit jaar moet ik afstuderen en heb ik na 4 jaar hard werken eindelijk dat felbegeerde papiertje in mijn handen waar met enorme letters DIPLOMA op staat. Dit betekend dat ik het wat drukker als normaal heb. Ook denken mijn leraren nu dat we al proffesionals zijn en dat we alles best zelf kunnen en ons gewoonweg niet meer helpen, waardoor ik, als perfectionist, over elke opdracht iets langer doe als normaal. Is natuurlijk geen enkel probleem maar daardoor heb ik nu wel wat minder tijd voor jullie en een sociaal leven. Ook woon ik al zo'n 1,5 jaar op mezelf en moet ik best veel werken om mijn huisje te behouden en niet in de schulden te raken. Ach ik ga jullie hier verder niet mee lastig vallen hoor want ik ben blij dat ik én kan studeren én op mezelf kan wonen. Hopelijk hebben jullie begrip voor mijn situatie en ik probeer zo vaak als ik kan een deeltje te plaatsen maar het kan zijn dat er soms een weekje of wat tussen zit. Dat spijt mij oprecht maar ik kan jullie wel vertellen dat ik doorga tot het bittere eind!

Nou genoeg kletskoek van mij maar ik wil jullie nog een dingetje vertellen....Geniet van dit hoofdstukje!!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (12)

  • XhumAnLIENx

    Ik hou hier echt zo van he ! Echt geweldig en mooi geschreven hoofdstukje!
    Ow, school gaat natuurlijk voor he, Ik ben verandert van richting en ja..kheb ook al veel minder tijd
    Ik blijf je storie sowieso volgen! xx

    1 decennium geleden
  • 20022010

    Net nu als hij te laat is, beseft hij dat hij van haar houd..
    Het is normaal dat ze niet opneemt, hij heeft haar gekwetst, letterlijk en figuurlijk!

    En begrijp wel dat het druk is met je studie's, ze gaan dan ook voor.
    Ik weet, als kapper in opleiding (kio), dat alles perfect moet. Elk haartjemoet juist liggen, net zoals bij jou.
    Ik begrijp het volkomen!
    Snel verder!!
    xx

    1 decennium geleden
  • NevaSoft

    I love it

    1 decennium geleden
  • Matsumoto

    Weer mooi geschreven:)

    1 decennium geleden
  • FallingFaith

    ze is vast misschien bang voor tom. Maar het geeft nu wel verduidelijking waarom tom zo doet. Snel verder! maar dat je niet altijdtijd hebt om geen delen te plaatsen maakt voor mij niet zo heel veel uit, ik lees (ik meen het) je verhaal echt heel graag, maar als je niet genoeg tijd ervoor hebt dan begrijp ik dat. Lekker veel tekst, maar goed, mooi geschreven!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen