Foto bij hoofdstuk 1

........

NAAM:laura vanecker

LEEFTIJD:17 jaar

STIJL:rock/emo/gothic/punk/scene

BESTE VRIENDIN:marie

RELATIE:nee,wacht op de ware

LIEVELINGSGROEP:tokio hotel,greenday,evanescence,lafee,avril lavigne,nightwish,fall out boy,...

STUDIERICHTING:fotografie

HEKEL AAN:fakers,muggen,ruzie,...oja en school ook.



marie heeft je ingeschreven in een of andere wedstrijd voor tokio hotel fans.marie zelf is niet echte een tokio hotel fan,maar jij wel.marie vind tom wel heet,maar dat is ook al.jij vind bill helemaal het einde.je bent eigenlijk geen fan..maar een soort van freak.vanaf je iets kleins van Tokio hotel tegenkomt begin je al te flippen(doe ik ook eigenlijk naja)voor de wedstrijd waren er eerst nog preselicties(srry alst fout is geschreven)daarbij kwam tokio hotel nog niet bij te pas.je bent door de preselecties en nu moet je 2 weken samen met nog andere fans in een gebouw blijven.en op het einde van die twee weken kiest tokio hotel miss tokio hotel.de winnares mag mee met de jongens 20dagen op vakantie.dat zou je wel willen.vooral om bill en zn zwemshort te zien.mmmmmm.je bent nu je koffers aan het pakken je moet er tenslotte goed uitzien voor bill (en de rest ook natuurlijk=))je weet niet precies wat je allemaal moet meenemen.marie helpt je een beetje.ze gaat ook mee maar zij heeft haar koffers al gepakt.iedereen mogt 1vriendin meenemen.maar ze mogt wel geen fan zijn.dus jij neemt marie mee want ja zij is tenslotte je BF en ze heeft je ingeschreven.hopelijk geilt ze niet teveel op tom.eigenlijk ben je best zenuwachtig.je gaat tokio hotel gwn in het echt zien.op een concert zie je ze oook in het egt maar nu is het anders en veeeel leuker.....



moet ik verder gaan?I love reacties hint hint

...

Reageer (4)

  • HuskyBunny

    Verdeeeer!

    1 decennium geleden
  • hhui1

    super en ja je moet super (6) het is super mooi

    1 decennium geleden
  • MILKAA

    Wil je PLZ verder PLZ PLZ dan ga ik voor jouw reclame maken!!

    1 decennium geleden
  • MILKAA

    SPR JE MOET NU NOG VERDER ( als je dit leest (A)) (6)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen