Foto bij ~13- parlay

ik word wakker met het gevoel alsof iemand mijn hand vast houd. mijn ogen hangen nog half dicht dus doe ik een poging om ze te openen. als mijn ogen voor 3 kwart open zijn zie ik het gezicht van Will. hij zegt dat we van boord moeten. 'waarom?' vraag ik nog muf. 'we hebben een parlay.' zei Will rustig. 'WAT?! DAT KAN NIET! WAT IS ER NOU WEER!!' vraag ik terwijl ik opspring. 'jack heeft een aanvaring gehad omdat rigetti het roer niet recht kon houden.' zei hij om het uit te leggen.
*natuurlijk... wie laat er dan ook zo iemand als Rigetti achter het roer?* vraag ik mezelf af. ik trek een bruine broek aan met wat scheuren erin en een oversized wit shirt met een bruin soort van vestje eroverheen. schoenen laat ik maar even achterwege. ik gooi mijn haar in een staart terwijl ik achter Will aan loop. we lopen de deur van de kajuit uit en daar staat een man met een vies, grijs baardje en een grote hoed met gaten en een veer. 'Barbossa?!' riep ik verbaasd. 'Hallo popje! jij en je crew zijn tegen mij aan gevaren! dit ga je terug krijgen. ik steek mijn degen zo diep in die wond dat je niet eer te redden bent door welke heks dan ook!' schreeuwd hij. ik sta doodsangsten uit tot dat ik mijn vader hoor roepen. 'je bent op mijn schip onder de regels van parlay! jij raakt mijn dochter of crew met geen vinger aan!!' waarschuwd hij. ondertussen was ik al zo van barbossa geschrokken dat ik bij William bescherming zocht. hij heeft zijn armen om me heen geslagen en stelt me gerust.

Reageer (1)

  • dineniel

    oh zo lief van will

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen