Foto bij 17

Sorry voor het late uploaden..
Het probleem is dat ik meer aan een ander verhaal werk (die neit geupload is) en ik dus steeds minder hier aan werk.
Im soooo sorry!

Trouwens, we kunnen ook Q&A's doen. Dat houd in dat jullie vragen kunen stellen en ik ze ga beantwoorden (tenzij het voor erge spoilers zorgt he :P)

Ik hou trouwens van lange, leuke reacties :D *hinthint*

>>Reacties zorgen er voor dat ik meer zin heb om nieuwe hoofdstukken te schrijven, dus iedereen plaats er 1tje :P<<

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (2)

  • avrilavinge1

    VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET verhaal zo goed O.o?

    1 decennium geleden
  • xMainiacx

    Love it :D
    ...Waar gaat het andere verhaal over??
    Als je antwoord geeft op me vraag(zie boven) dan is het je vergeven en krijg je een kudo:P
    Haha evil me...oke het is je vergeven en je krijgt een kudo omdat je verhaal gwn zoooooo
    goed is :D
    xxxx(H)
    ps. ik faal echt met dit berichtje xD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen