Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (69)

  • Klyoptarice

    Well, this sucks... Hebben ze eindelijke naar meer dan 70 hoofdstukken hun eerste zoen, en dan BAM! Einde verhaal. Maar eigenlijk ook wel slim bedacht... Still, this really sucks.

    1 decennium geleden
  • CredeInIpsum

    Na die verontwaardigde lange reactie van mij, moet ik je nog wel even laten weten dat ik gewoon super van dit verhaal genoten heb, bij veel hoofdstukjes erg heb meegeleefd, en het heel jammer vind dat er een eind aan is gekomen. Meid, je hebt een waar talent voor schrijven, en je moet er iets mee gaan doen! (H)

    1 decennium geleden
  • CredeInIpsum

    WAT?!? Je laat ons zo lang ongeduldig wachten, om ons te belonen met...
    een epiloog. Een fucking epiloog. EEN EPILOOG!
    Dat kan gewoon niet, Feyza!
    Hoe kan je dit verhaal laten eindigen? Ik hoop maar dat mijn niet-logische redeneringen gelijk hebben en je ons in de laatste tien zinnen or so een geheime boodschap geeft. Een geheime boodschap dat er een vervolg op dit verhaal komt, omdat de break-up volgens Louis 'weird' is, Harry er niet overheen lijkt te komen, en Violet en Niall nog steeds goede vrienden zijn. Dat duidt toch op een vervolg? Toch?!?

    1 decennium geleden
  • Quilan

    Oh my god
    hoe durf je?
    het is een fantastisch eind maar hoe durf je te stoppen op dit punt? ze hebben net gekust omg... dat kan niet how dare you?
    vervolg pleasee

    1 decennium geleden
  • MorningDawn

    Noooooooooooo hahahaha wel geniaal eindelijk geen zoedsappig einde

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen