Foto bij Chapter 41

Ik heb samen met nog drie andere schrijfsters een nieuwe story: In Dreams....we enter a world thats entirely our own

Daviënne Aphrael Price

Ik werd wakker met bonzende koppijn. Ik kwam overeind maar werd meteen weer terug in het matras geduwd. 'Rustig aan,' zei een stem die ik maar moeilijk kon plaatsen al wist ik dat hij bekend moest zijn. 'Waar ben ik?' vroeg ik nog steeds behoorlijk versuft. 'Je bent in de Room of Requiment,' zei de stem en ik opende mijn ogen. Ik keek recht in een vriendelijk paar bruine ogen. 'Ginny?' vroeg ik verbaasd. 'Hoe kom ik hier eigenlijk terecht.'
'Ik kwam je vannacht tegen,' zei Dean. 'Je was dronken als een tor en het leek me niet veilig om je te laten lopen en ik weet niet waar jouw common room is,' zei hij.
Ik knikte opgelucht, het was niet alsof ik recht in de armen van de Carrows was gelopen die me maar wat graag wilden straffen. 'Wat herinner je je nog van gisteravond?' vroeg Ginny een tikkeltje bezorgd.
Ik groef in mijn geheugen. 'Ehm, Blaise en Heather waren aan het dansen,' zei ik schaapachtig glimlachend. 'Je hebt mij gezoend,' zei Dean. 'En toen ik je deze kamer binnenbracht en dat bed er was probeerde je me in bed te praten, ik heb je hier achter gelaten en ben Ginny gaan halen.'
Mijn mond viel open en ik zocht hun gezichten af naar een teken dat ze me voor de gek hielden maar ik vond niets. 'Ik moet echt van de alcohol afblijven,' zei ik. 'Sorry Dean, het spijt me echt heel erg ik was geloof ik niet helemaal mezelf, hoe laat is het?'
'Half zeven,' zei Ginny.
'Mooi, de perfecte tijd voor een dronken Slytherin om weer op de komen dagen op de ochtend na een feestje.'
Ze keken me verbaasd aan. 'Wat?' vroeg ik. 'Vorig jaar kwam Felicity pas om twaalf uur 's middags weer bij, ze heeft de hele ochtend gemist en had vier weken lang elke zaterdag strafwerk,' zei ik terwijl ik mijn pumps aandeed en mijn sieraden weer om. Ik zwaaide naar mijn vrienden en verliet de kamer.

Reageer (2)

  • Mundane

    Oeh geweldig :3

    1 decennium geleden
  • Kimology

    Faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal!
    Awesome stukje! Ik wil er nog één!
    Mark heeft net grandiooooooos mijn dag verkloot.
    Weet je orion nog(een warhammer Figuurtje, finecast en super duur)
    Mark heeft er iets op laten vallen -hij stal de verf die ik nog nodig had-
    en nu is zijn arm zo afgebroken dat ik hem er niet meer fatsoenlijk terug op kan zetten!
    Behalve als je een poppetje wilt met een arm die bijna niet vast zit aan zijn schouder!
    Dus ik ben in een redelijk slechte bui eeen ik wil een nieuw hoofdstukje!!!!!
    (huil)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen