Hoofdstuk LXXI
Zoals beloofd, hier het tweede stukje. Ik had ze wel achter elkaar kunnen plakken, maar dan waren het bijna 1200 woorden geworden. :'D
Oliver leunde naar Percy toe en verloor daarbij bijna zijn evenwicht, zelfs al zat hij al vlak bij de grond. “Weet je het zeker? Ik ben een heel goede zanger.”
Oliver leunde naar Percy toe en verloor daarbij bijna zijn evenwicht, zelfs al zat hij al vlak bij de grond. “Weet je het zeker? Ik ben een heel goede zanger.”
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (11)
aaah Oliver moet wel echt voor Percy gaan zingen!
1 decennium geledenOhmygod kuuuuus (: Oke het is niet een echte kus maar toch :'D adfghjkl snel verder
1 decennium geledenIk wist het! ik wist het! Ik wist dat Percy al een hele poos verliefd op hem was... maar hoe een inschattingsfout, ik dacht serieus dat hij zou ontlopen en ontkennen omdat hij niet doorhad hoe smoor Oliver op hem was. Of dronken Oliver verried teveel gezien hij te weinig nadacht om de waarheid te kunnen verstoppen en was dat juist het duwtje in de rug dat Perce nodig had.
1 decennium geledenEcht zo cute als hij bezitterig en beschermend en flirterig terug is. Gotta love percy
Ik houd zo veel van dit verhaal! En het wordt met elk hoofdstuk leuker! (:
1 decennium geledenasdkjhaskf. Ik weet dat ik eigenlijk nog niet mag beginnen aan het typen van zomaar wat letters in een willekeurige volgorde aangezien het officieel nog geen echte mond-op-mond kus is en bovendien mogelijk niet eens echt is, maar dat was toch wel de beste reactie die ik kon geven nadat ik de laatste zin gelezen had. Natuurlijk was het hele hoofdstuk ontzettend schattig (Percy's beschermende gedrag tegenover Michael is verbazingwekkend leuk om te zien. Typisch gevalletje van 'didn't know I wanted this until now'), maar toen ik het woord 'kus' zag staan, flipte ik een beetje. De elastiekjestheorie werkt in principe nu al, hoewel het waarschijnlijk nog veel erger zal zijn bij de echte eerste kus. Je weet wel, de eerste kus waarin Oliver er ook helemaal bij is en niet ladderzat op zijn bed ligt, klaar om liefdesliedjes voor Percy te zingen vlak voor de neus van z'n ex.
1 decennium geleden