Zit in de media dus geen pica x

Quinn POV

,,Emo ! Ik bedoel, Eli !'' Ik rende op hem af.
Hij draaide zich om.
,,You again ?'' Zei hij geïrriteerd.
,,Je hoeft niet zo te doen ! Ik weet wel van je problemen.'' Eli fronste.
,,My..''
-,,Yes! About the pills. Je hoeft je niet te schamen hoor.'' Zei ik.
,,Je denkt dat de pillen mijn probleem zijn?'' Zei Eli. Ik dacht even na.
,,Well... Aren't they?'' Vroeg ik voorzichtig.
,,No. Now please, just get out of my life.'' Eli wilde weglopen, maar ik stak daar een stokje voor.
,,Dus.. Ik doe niet meer mee aan het stuk?'' Vroeg ik.
,,Je weet dat je niet meer mee doet. Trouwens, Imogen doet het veel beter dan jij ooit zou kunnen.'' Kapt Eli me af. Toen liep hij weer bijna weg.
,,Imogen?'' Vroeg ik. Hij draaide zich weer om.
,,Smart. Pretty. Brown eyes, tight hair..''
-,,And glasses?'' Vroeg ik meteen. Ik dacht aan dat meisje waar ik die middag mee had gepraat.
,,Yes..'' Zei Eli verrast.
,,Hey.. Even over dat stuk he?'' Begon Eli.
,,Yes?'' Zei ik.
,,Denk je dat Clare doorhad dat het over haar ging..?'' Vroeg hij voorzichtig.
,,Ja, wat denk jij dan!'''
-,,En.. Vind ze het erg?'' Vroeg Eli. Ik rolde met mijn ogen. Zoveel onwetendheid..
,,Ja. She's devistated.'' Zei ik hard.
,,Really?'' Vroeg Eli.
,,Wat zou jij ervan vinden als zij een toneelstuk had geschreven dat jou helemaal had afgekraakt?'' Viel ik met de deur in huis.
,,En trouwens, it's none of your conserne, you left her.'' Zei ik zo bitchy mogelijk.
,,SHE..Left me.. And she broke my heart..'' Siste Eli. Iew, ik werd er bang van. Hij knipperde even met z'n ogen alsof hij moest beseffen wat hij net had gezegd, en liep toen weg.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen