Foto bij 033.

Niall pov
Honderden paar ogen keken me geschokt aan, er heerste doodse stilte en de presentatrice keek wezenloos van mij naar de foto op het grote scherm.
‘Hoe heb je dit zo stil kunnen houden?’ Vroeg ze met geknepen stem.
Ik keek hulpeloos naar de jongens, maar aan hun blikken te zien wisten zij ook niet wat ik moest doen.
‘Nou.. eh.. We zijn niet veel in het openbaar geweest. Meestal zagen we elkaar bij een van ons tweeën thuis.’
Er begon steeds meer geroezemoes op te stijgen uit het publiek, maar ik negeerde het voor nu.
‘Hoe oud is het meisje?’
‘Sarah is tweeëneenhalf jaar oud.’ Ik glimlachte even toen ik aan het kleine hummeltje dacht. Ze leek zo ontzettend veel op Kristen. De schattige kuiltjes die ze in haar wangen kreeg als ze lachte, haar gevatte opmerkingen, haar vrolijkheid, haar nieuwsgierigheid en de manier waarop ze boos probeerde te kijken.
Ook al had ik een tijd geleden zo’n drama gemaakt van het feit dat Sarah mij papa had genoemd, ik voelde het nu. Ik zou niet meer zonder deze twee personen kunnen. Sarah was de reden dat ik Kristen had ontmoet, dat ik de liefde van mijn leven had leren kennen, dat ik gelukkig was.
‘Wauw, ik moet zeggen, je lijkt ontzettend gelukkig.’ Zei de presentatrice uiteindelijk.
‘Dat ben ik ook. Mijn leven zou niet meer hetzelfde zijn zonder Kristen en Sarah.’
Louis klopte me glimlachend op mijn schouder en enkele meisjes stootten verrukte kreetjes uit.
‘Maar nu ben ik wel heel nieuwsgierig..’ Zei de presentatrice weer.
Ik onderdrukte een zucht en glimlachte.
‘Natuurlijk, wat wil je weten?’
Ik dacht aan vragen over Kristen, onze relatie, de vader van het kind en waarom hij er niet meer was, en hoe Sarah omging met het feit dat wij beroemd waren.
‘Hoe zit dat nu met je voornemen over geen seks voor het huwelijk? Als het kind al twee jaar is..’
Ik kon niet geloven hoe stom de presentatrice was. Waarschijnlijk was ze alleen aangenomen omdat ze er goed uitzag, maar om haar intelligentie was het waarschijnlijk niet geweest.
‘Ik ben sinds de lente met Kristen samen. Sarah is twee jaar. Ik ben niet de vader van Sarah.’ Zei ik duidelijk.
‘Hebben jullie seks gehad voordat jullie zelfs maar een relatie hadden? Ze lijkt ontzettend veel op jou met haar blonde haren.’
Ik hoorde Zayn naast me gniffelen en zag Harry vanuit mijn ooghoeken met zijn hoofd schudden. Ik was blijkbaar niet de enige die de presentatrice voor gek verklaarde.
‘Kristen had voor mij een andere vriend, waar van ze zwanger raakte. Hij heeft Kristen echter alleen gelaten voordat Sarah geboren werd.’ Ik aarzelde even, want ik wist niet of Kristen het fijn zou vinden als ik haar hele levensverhaal vertelde.
‘Nou, dit is vast een hele schok voor al je fans, maar als jij gelukkig bent..’
Ik glimlachte en knikte. Ik wilde geen twijfel erover laten ontstaan.
‘Ik houd van Kristen, en ik houd van Sarah. Wat anderen ook zullen zeggen.’
Een collectieve zucht luidde op uit het publiek en ik glimlachte naar ze.
Dit was nog niet eens zo slecht gegaan.


Als reactie op mijn fout in Liam's relatiebreuk, ik ben geen megafan van One Direction. Ik heb mijn twitter verwijderd en de jongens komen niet zo vaak in het nieuws (nu.nl en het journaal) dus ik wist het niet. Sorry!:)
Er komen na dit hoofdstuk nog twee hoofdstukken. X

Reageer (14)

  • Paardenvriend

    Wat een dom wijf zeg....
    BRUH Niallertje die verft zijn haar. En ik denk niet dat erfelijk kan zijn. Hihihi domme vrouwwwww!

    7 jaar geleden
  • Gunderson

    god, presentatrice wat ben jij dom..

    8 jaar geleden
  • Derks

    serieus let die interviewster wel op wat niall zegt?

    1 decennium geleden
  • GottaLoveYa

    Domme presentatrice, maar super leuk hoofdstukje :)

    1 decennium geleden
  • AngelicPower

    snel verder!!(Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen