Foto bij 093 Mexx Smith

Heleuwww
Echt zwaar megaa super erg bedankt voor alle reacties en het begrip voor dat ik wat minder schrijf deze week.

Vandaag heb ik mijn eerste toetsen gehad. Dat waren Engels en Nederlands en het viel opzich best mee.

Alleen morgen en woensdag zit ik tot half 5 op school, en moet ik daarnaast ook nog leren en werken.
Dus dan zal er waarschijnlijk geen hoofdstukje komen:(.
Donderdag heb ik een excursie naar Nijmegen (Oftewel: rowie is kwijt en word aan het einde van de dag terug gevonden in de Starbucks) en ben ik ook pas laat weer thuis.

Waarschijnlijk komt er dus pas donderdag weer een nieuw hoofdstuk, het spijt me echt maar ik heb serieus een rotrooster met de toetsweek (die ze op mijn school om een of andere vage reden trapweek hebben genoemd xD).
Nogmaals echt sorry:(.
Xx

Owja: WAKE UP!!! SEPTEMBER HAS ENDED...
sorry best random... Maar dat is mijn slechte vorm van humor
(snap je um niet?? Zoek op: green day Wake me up when september ends (ohja en Shame. On. You! (als je t niet kent)).

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (16)

  • ThingsInLife

    Nijmegen, woon je daar ook in de buurt dan?
    Ik weet beetje late reactie anyways... Ik vroeg me dat gewoon af

    1 decennium geleden
  • DancingBunny

    omg jank jank voor de 3e keer vandaag nu ben ik dus gewoon thuis, de 1e x jankte ik midden in de les (schaam). gewoon omdat ik jou facking geniale, maar o zo mooie verhaal las

    1 decennium geleden
  • Hadithi

    Ik jank...
    heb vandaag je hele verhaal gelezen (ja, dat ging een beetje tenkoste van mijn aandacht tijdens mijn colleges...)
    jankjank, waarom is je verhaal zo mooi...

    1 decennium geleden
  • abbeydawn

    je kan echt mooi schrijve snel verder(H)

    1 decennium geleden
  • Puellae

    De tranen stromen over mijn wangen, gosh!

    W-a-u-w!
    Je schrijft zó goed! <3

    En tja... Ik ken het liedje niet en de ipad flipt als ik de link aanklik... Zou je misschien de titel willen melden, dan kan ik hem op zoeken? 

    Love your story!<3 ook al is het deprie en traanverwekkend.... (:

    Heel veel succes met je toetsen en Gehehehehhe Nijmegen rocks! 

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen