Foto bij 035. EPILOOG

Twee jaar later-
Met een tevreden gevoel keek ik naar het portret dat ik zojuist had afgemaakt. Een blik om me heen liet me zien dat ik morgen nog meer dan genoeg werk had, maar voor vanavond was ik vrij.
Ik had sinds vorig jaar een eigen galerij geopend. Daar ik mijn school niet had af had gemaakt in verband met Sarah’s geboorte, kon ik nergens zomaar beginnen met werken.
Het was Niall die met het idee van een eigen galerij was gekomen. Ik had mijn atelier midden in de stad, en ons nieuwe huis was maar tien minuten reizen.
Niall en ik waren nu al bijna drie jaar samen. Het combineren van onze drukke levens samen ging beter dan we beiden verwacht hadden. Als Niall ging toeren gingen Sarah en ik altijd mee. Alles was vooruit gepland, maar we hadden beiden onze draai in het leven gevonden.
Toen ik alles had opgeruimd plukte ik de vijfjarige Sarah van de spelcomputer weg en samen liepen we naar buiten.
Het was al bijna zomer, maar de regenwolken die boven London zweefden trokken zich niets ervan aan.
Terwijl er dikke regendruppels uit de lucht kwamen vallen sprong Sarah lachend op mijn rug en klapte haar prinsessen paraplu uit.
‘Weet je al wat je voor je verjaardag wilt hebben?’ Vroeg ik terwijl we onze straat al inliepen.
‘Nee nog niet.’ Sarah klakte even met haar tong en haalde toen haar schouders op.
‘Vanavond weet ik het. Ik ga alle speelgoedkrantjes af.’ Besloot ze.
Ik grinnikte even en liet haar op de grond neerzakken.
‘We zijn weer thuis!’ Riep ik zodra ik de deur opende.
Geen antwoord.
Sarah keek me even vragend aan en ik haalde mijn schouders op.
‘Paaaaapaaaaa!’Gilde ze ongeduldig.
Een hoop gestommel in de keuken liet ons allebei opkijken, en zonder aarzeling volgde ik mijn dochter naar de bron van het geluid.
Een enorme ravage, wat ooit de keuken was geweest, liet me met stomheid geslagen staan.
‘Papa, wat is er met de keuken gebeurd?’ Vroeg Sarah zacht.
‘Ik wilde koken.’ Mompelde Niall verslagen.
Ik grinnikte en kuste hem innig op zijn mond.
‘Ik heb je gemist. Zal ik zo maar pizza bestellen?’
Niall grijnsde en haalde zijn schouders op. Zolang hij maar eten kreeg was het goed.
‘Sarah, weet je nog waar we dat cadeautje voor mama hadden verstopt?’
Met opgetrokken wenkbrauwen keek ik toe hoe Sarah naar een van de kasten snelde en er een klein doosje uithaalde.
‘Wat is d-’ De woorden bleven in mijn keel steken toen Niall op een knie neerzakte.
Terwijl Sarah naast me stond te springen en in haar handjes klapte, zag ik hoe Niall het doosje opende en een prachtige ring liet zien.
‘Lieve Kristen, Ik weet dat we pas drie jaar samen zijn, en dat we het nooit echt over een zekere toekomst hebben gehad. Maar ik dacht, doe eens gek en… en vraag eens of ze.. Nou, je weet wel. Ik ben niet zo goed hierin en ik hoop maar dat je niet denkt dat ik opeens gek ben ge-’
Sarah schraapte nadrukkelijk haar keel en Niall bloosde toen hij het begreep.
‘Sorry. Om een lang verhaal kort te maken. Lieve Kristen, wil je met me trouwen?’
Terwijl de tranen vrijelijk over mijn wangen stroomden trok ik Niall overeind en knikte woordeloos ja.
Hij zuchtte opgelucht en schoof de ring om mijn vinger.
‘Mama, als papa jou zoiets mag vragen, mag ik dan ook iets vragen?’ Vroeg Sarah.
Ik verstrengelde mijn vingers met die van Niall en tilde Sarah met mijn vrije arm op.
‘Natuurlijk schatje, wat wil je vragen?’
‘Ik weet wat ik voor mijn verjaardag wil. Een klein broertje of zusje.’


Lieve abo's!
Ik wil jullie allemaal bedanken voor het lezen en het reageren op mijn verhaal! Zonder al die lieve reacties had ik dit verhaal waarschijnlijk nooit afgeschreven.
Ik vind het jammer dat ik niet meer ga schrijven over Kristen, Niall en de kleine Sarah. Toch voelt dit aan als een goed einde.
Ik hoop dat jullie het verhaal tot aan het einde toe leuk vonden:)
De verhalen van 1D waar ik nu mee bezig ben, zijn de volgende:
I'll try to love you - Zayn Malik
Wrong number - Harry Styles
Er komt ook een compleet nieuw verhaal, met een hele andere insteek dan het standaard 1D verhaal hier op Quizlet. Deze activeer ik echter pas als het verhaal af is, zodat jullie nooit hoeven te wachten. Blijf geabonneerd op deze, of een van de andere 1D verhalen als je meer informatie wilt krijgen daarover!
Heel erg bedankt allemaal:) X

Reageer (49)

  • Aurea

    Kan er geen deel 2 komen? Please?

    9 jaar geleden
  • Biall

    DIT IS ZOOOOOO SCHATTIG OMG

    1 decennium geleden
  • Snuf

    OOOOOOOH EEN KLEIN ZUSJE OF BROERTJE ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO CUTE!! p.s ik heb je verhaal vandaag gelezen geweldig verhaaaaal egt waar i love it toooo much!!xx

    1 decennium geleden
  • Radiate

    Geweldigg, zo schattig en lieff<3
    En Sarah, ze is geweldig<3

    1 decennium geleden
  • NiallLoverXL

    <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen