Foto bij 034.

Met een vermoeide zucht stapte ik uit Louis’ auto en keek hem verontschuldigend aan.
‘Sorry voor al dit gedoe. Zonder de paparazzi zou het een stuk gemakkelijker zijn.’
Louis grijnsde en haalde zijn schouders op.
‘Geeft niets, nu heb ik tenminste weer even gereden.’
Vandaag was de verhuisdag van Sarah en mij. Vanaf vanavond was het niet meer alleen Sarah en ik, maar Sarah, Niall en ik.
Het was een hele klus om alle spullen over te brengen. Alle jongens waren minstens één keer met hun auto langsgekomen om heimelijk alle spullen in te laden en naar Niall te rijden.
De fans hadden redelijk uitgesproken gereageerd op het feit dat Niall en ik een stelletje waren, waar ook nog eens een kind bij kwam kijken. Laat staan dat ze wisten dat we nu al gingen samenwonen.
‘Alles oké?’ Louis’ zachte stem liet me opkijken, en ik zag hem een bezorgde blik op me werpen.
‘Ik dacht aan de reacties van de fans, en hoe ze zouden reageren als ze wisten dat ik hier kwam wonen.’ Zei ik.
Louis knikte begrijpend en glimlachte warm naar me alvorens een van de dozen uit de auto te tillen.
Het feit dat de leuke, knappe, begeerde Ierse jongen van One Direction een vriendin had zou op zich al genoeg nieuws geven om de fans helemaal gek te maken, maar nu ze het wisten van Sarah..
Niall kon veel beter krijgen. Ik was een tienermoeder! Ik zou alleen maar bij hem zijn vanwege zijn geld, zijn succes. Ik hield niet van hem, ik paste niet bij hem, niets klopte. Althans, dat waren de meningen van de fans.
Niet alle fans hadden zo gemeen gereageerd, velen vonden het enorm schattig dat Niall als een soort papa werd gezien.
Ik schudde mijn hoofd om het weer helder te krijgen en pakte ook een doos uit de auto.
***
De jongens verlieten rumoerig het appartement en een beetje onwennig keken Niall en ik elkaar aan.
We hadden de hele middag kunnen doen alsof ik gewoon op bezoek was zoals altijd, maar we wisten beiden dat dat niet het geval was.
Sarah zat met grote ogen naar Mulan II te kijken en merkte niets van haar omgeving.
‘Zo.. Heb je.. Heb je al je spullen hier?’ Vroeg Niall.
Ik knikte en fronste even terwijl ik nadacht over de ironie van het moment. We gingen samenwonen, woonden eigenlijk vanaf nu al samen, en wisten niet waar we over moesten praten.
Niall grinnikte en trok me tegen zich aan.
‘Het voelt zo ráár opeens.’ Mompelde hij.
Ik knikte en nestelde me dichter tegen hem aan. Ondanks de compleet nieuwe ervaring we nu beleefden, voelde ik me thuis zodra ik in zijn armen lag.
‘Kom, dan gaan we Sarah in bed leggen.’ Fluisterde Niall in mijn oor terwijl hij naar de klok wees.
Het was inderdaad al bedtijd en na nog vijf minuten met zijn drieën naar Mulan te hebben gekeken zetten we de tv uit.
‘Klaar om te gaan slapen in je nieuwe bed?’ Vroeg ik haar toen ik haar verzorgde.
‘Ja. Maar mama, als ik enge dromen heb, mag ik dan bij jullie liggen?’ Vroeg ze zacht.
‘Natuurlijk schatje, als er iets is hoef je het maar te zeggen, dan kom ik er meteen aan.’
Niall wachtte op ons in haar slaapkamer, wat voorheen de logeerkamer was, en gaf Sarah een kus op haar wang.
‘Slaap lekker prinses.’
‘Ik ben Mushu!’
Ik haalde mijn schouders op toen Niall me vreemd aankeek en zei geluidloos “Mulan”.
Ik legde Sarah in bed en stopte haar goed in. Ze gaapte even en smakte even met haar lippen.
‘Ik ben Mushu en jullie zijn Mulan en Shang. Yin en Yang.’ Mompelde ze, waarna ze haar ogen sloot.
Niall en ik keken elkaar sprakeloos aan en liepen toen hoofdschuddend de kamer uit, klaar voor onze eerste avond samen.

Reageer (17)

  • Gunderson

    Mulan is my favourite Disney movie :-D

    8 jaar geleden
  • Boundary

    Sarah is onwijs slim voor een drie jarige
    Ze is gewoonweg onweerstaanbaar
    xxx

    1 decennium geleden
  • RandomnessXx

    Di-hi-hi-hiiiisneeeeeyyy ((: Hahahahah ik ben melig O__o Laaaalalaaaaa Ik houvanje (Jij: O_o)
    Verhaal (jij: oef)

    1 decennium geleden
  • Derks

    aaaaaaaaaaaaaaaaaaahw <3

    1 decennium geleden
  • FollowDreams

    Snel verder? (:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen