Haha. Ik ben aan het smsen geraakt met Dylan. Niet zoveel boeiends hoor, gewoon korte flirterige smsjes. Maar dat is het wel even waard om te vermelden. Ik doe het niet omdat ik hem leuk vind, zoals ik al eerder zei vind ik het gewoon een leuke jongen. Ik ben namelijk nog lang niet over Thomas heen, en dat hoeft ook nog helemaal niet.

'Mag ik je voorstellen aan Johan?' zegt mijn moeder tegen me. Ik zucht, ik sta op, en schud de hand van een lange en best knappe man. Nou ja, knapper dan mijn moeders vorige vriendjes.
'Chelsea.' zeg ik. Ik glimlach er een beetje flauwtjes bij. Ik heb geen zin meer in een fiasco met mijn moeder en haar vriendje. Met haar vorige lovers liep het niet zo goed af, en mijn vader was vreemdgegaan.
'Ik ben Johan, en ik heb mijn zoon mee genomen.'
Mijn adem stokt in mijn keel. Daar staat een bloedstollend lekker ding, zeg. Wow, haha.
Mijn kop staat in de fik als ik zijn zoon gedag zeg. Die mogen wel blijven.
Het wordt nog druk in mijn liefdesleventje, haha. Misschien moet ik Kevin maar lozen. Thomas moet ik eigenlijk ook lozen, want die is niet goed voor me. Want het is niet aan en we blijven elkaar maar zien, zo blijf ik verliefd.. Maar ik kan hem niet vergeten.
'Hee, ik ben Sjel.' zegt hij. Hij glimlacht zijn stralende gebit bloot. Hij heeft groene ogen en donkerbruine haren, net als zijn vader.
Best appart, het is al wel een tijdje aan met Johan en mijn moeder, maar dat als hij hier komt om zich aan mij voor te stellen, ook gelijk zijn zoon meeneemt.

Als we hebben avondgegeten en een wandeling hebben gemaakt, willen Johan en Sjel weer weggaan, maar mijn moeder vraagt: 'Willen jullie niet blijven logeren?'
O mijn god. Het was een heel gezellig etentje hoor, maar voor in één keer vind ik dit een beetje too-much.
'Wat een goed idee, schat' zegt Johan. O god.
'Maar laten we voor een andere keer afspreken, goed?' vervolgt hij gelukkig.
Mijn moeder glimlacht lief. 'Ja, het is ook een beetje snel.'
Zeg dat wel. Hun hebben natuurlijk wel vaker bij elkaar geslapen, maar gelijk met die zoon erbij enzo.. En ik heb ze bovendien nog allebei nooit gezien.
'Later!' zegt Sjel tegen mij en geeft me een zoen op mijn wang. Ik loop stralend naar boven.

'Oh, Friet! Hij is zó'n hunk!' gil ik zo'nbeetje door de telefoon.
'Niet te lang bellen hé, Chels' zegt mijn moeder vanaf de gang. Oeps, ik hoop niet dat ze heeft gehoord wat ik zei.'
'Nou, grijp je kans meid! Het is beter dan al die andere freaks die je nu aan je lijntje houd!'
'Nou, dat weet ik zonet niet. Misschien komen ze wel bij ons intrekken over een tijd. En dan is het mijn stiefbroer.'
'In principe is hij dat al. Maar nog niet officieel.' zegt ze wijs.
'Fridaaa... Dat is toch onhandig, dan is hij áltijd in de buurt! En dan hebben we straks geen eigen leven meer! En dan zitten ons ouders heel de tijd met hun neus erbovenop!'
'Je moet er nog niet zo serieus over nadenken! Je moet gewoon kijken hoe het loopt!'
'Je hebt gelijk. Ik liep een beetje hard van stapel.' ik giechel een beetje zenuwachtig.
'Ja, dat kan je wel zeggen, je hebt hem 1 keer gezien, dude.'
'Maar hij heeft zo'n knap gezicht en een lekker lijf! Hij is grappig en aardig...'
'Oké, ho maar! Schat, ik moet ophangen.' zegt Frida lachend.
'Kutwijf,' grap ik. 'Zullen we morgen even wat gaan doen na school?'
'Prima! Tot morgen dushi!'
'Trusten!'

Ik lig in mijn bedje al half te slapen. Jezus, hoe kun je door 1 iemand zó snel betoverd zijn? Ik zit me allemaal rare dingen in mijn hoofd te halen gelijk. Over Sjel en mij. Beetje overdreven, misschien.
Oh, ik krijg een smsje. Ik heb Sjel maar voor de zekerheid mijn nummer gegeven, voor de grap. Oké, ik lijk wel een slet, maar goed. Maar de sms is niet van hem, maar van Thomas.

Hoi lief! Je bent me toch nog niet vergeten he? :-P Kus!

Zucht. Echt weer iets voor hem om te schrijven. Alsof ik hem zou kunnen vergeten. Hij is de grote liefde van mijn leven. Ik lijk heel overdreven als ik dat zeg, maar ja. En ik val dus niet in slaap met mijn gedachte bij Sjel, maar weer, zoals altijd, bij Thomas.

Reageer (3)

  • xxCOLOURSxx

    veder

    1 decennium geleden
  • Deadmau5

    Ow, dat was de laatste...

    Snel verder ;D *Neemt ook maar gelijk abo*

    1 decennium geleden
  • Deadmau5

    Zo te horen

    Is Sjel

    Lekkaaaah :9


    Gheheh. Ik klik weer snel op volgend hoofdstuk ;D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen