Back!
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (5)
JAAA JOHH, vertel er maar nog meer over.
1 decennium geledenjij en mel hadden me al alleen gelaten op school terwijl ik ook facking graag mee wou en dan vertel je het ook nog eens op quizlet!! ik moet nog een jaar wachten maar dan ga ik MWOEHAHAHAHA..
<333
Weetje,
1 decennium geledenAppels zijn duivels...
Ze mogen mij niet, ik mag ze niet....
DOOOOODDDD DIE YOU STUPID BITCH « snap je vast wel.....
Volgende x gaan we samen naar London! En ik blijf zeuren tot k er ben geweest.......
Ik ga je helpen nu, maar ik weet nog niey hoe......
Hhmmmppppffff WELCOME BACK BABEH! Liam missed you....
Neej echt t was mega rustig zonder jouw en ik verveelde me beetje mega heel erg.. En ik ws hele week dood en voelde me niey lekker, WAAR WAS DAT MENSJE DIE ME MOEST OPFLEUREN?!
Ohja ook funny wat k nog niey heb verteld, ik heb mn AK docent -ook meteen afdelingsleider ofzow- verteld ie de hoop moet opgeven bij mij
Owhja, en mn eerste 3 is binnen, en de volgende ligt op de nakijktafel, en een 7,5!
Owh wacht ff je zegt wat.....
Haha leuke ringtoon! Poor broer, hem gewoon laten wachten! Okaay ideetjes...
owh wacht, ff praten met mensjes, ben een druk bezette vrouw....
Haha ik spam Nialler en Zayn
Iemand stuurde me een foto van de Action dus ik zei, ik denk dat je in de McDonalds bent, maar t was fout...
LANGE ONZIN REACTIE!
Check your inbox and see that i gave a reaction - dude dat klink zo niet!-
Doeiiiiiiiiiiii
Xx LxL
Ohja, btw WELCOME BACK, AGAIN
jaloers!
1 decennium geledenSuper leuk!
1 decennium geledenHopelijk en zo te lezen en zien heb je het
naar je zin gehad!
X
Haha leuke foto's!
1 decennium geleden<3