Foto bij 044

OMG!! nu blijkt het op de radio bevestigt te zijn dat payzer wel nog samen is :D IM SO HAPPY RIGHT NOW!! daarom, omdat ik een goede bui ben, krijgen jullie nog een stukje van mij (flower)
ben ik nu geen schatje ;) (H)
ps: dit doet me -geen idee waarom- denken aan de periode dat danielle dit tweete "hating me won't make him love you" wat eigelijk wel waar is, want waarom zou ge danielle haten? daardoor ga liam toch ni verliefd worden op uu fso? ale vind ik toch ehj ;)

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • LukeHemmings

    Ik ga je dag weer verpesten, overal maar dan oook echt overal is nu bekend dat ze uitelkaar zijn...
    I dunno if its true, but still.............

    FOREVER YOUNG! I WANNA BE, FOREVER YOUNG!
    Okay dat moest gewoo ff.....
    Xx LxL

    1 decennium geleden
  • Bibble

    En p.s : Ja je bent een schatje ^^

    1 decennium geleden
  • Bibble

    JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Welke radio!? I wanna know!!!!!!!!!! Btw geweldig stukje ^^ Maar ik weet eigenlijk niet meer wat ik moet geloven... Al vind ik ze een geweldig stel ^^ En dat meen ik ze zijn cute (H)

    1 decennium geleden
  • Cliffayne

    ik weet nietmeer wat ik moet gaan geloven hoor :'(
    gaje wel snel verder? love this :D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen