Foto bij ``120``

‘Alex blijf je hier?’ ik knik terwijl ik mijn thee blaas. Gelukkig had Sam naast me gelegen. Langzaam begon ik een beetje bang te worden voor Dean. Het leek net alsof hij expres probeerde me zo ongemakkelijk te voelen. Gelukkig was Sam nog hetzelfde. Hij had geen nachtmerrie gehad vannacht en toen ik wakker werd bleek ik tegen hem aan te hebben geslapen. Hij was al wakker maar wilde mij niet wakker maken dus was rustig blijven liggen.
Zachtjes masseer ik mijn schouder en neem een slok van de thee. Ik trek een vies gezicht en zet hem op de tafel. ‘als er iets is bel maar’ Sam knikt en ze lopen weg. Ze zouden naar de sheriff gaan die de zaak van “Bloody Mary” had gedaan. Niet veel later wordt ik gebeld. ‘Sam, hoe ging het?’ ik hoor de auto op de achtergrond. ‘We moeten waarschijnlijk naar een spiegel zoeken.’ ik pak een van de foto’s erbij. ‘de spiegel op de foto. Is er niet zo iets van een legende dat spirits gevangen kunnen worden in spiegels?’ vraag ik meer aan mezelf dan aan wie dan ook. ‘ja, dat klopt, er is iets dat mensen zeggen. Als er iemand is overleden dan bedekken ze alle spiegels zodat ze niet vast kunnen zitten’ ik knik maar besef me dat ze het niet kunnen zien. ‘maar dat verklaart niet dat ze tussen verschillende spiegels kan reizen’ even is het stil aan de andere kant. ‘wacht even hoor Alex, ik heb een wisselgesprek’ ik wacht geduldig tot ik Sam weer hoor. ‘je moet naar Charlie. Ze zegt dat ze Bloody Mary achter zich aan heeft’ Ik gooi de mobiel weg en open de deur. Charlie staat er voor. Ze is helemaal overstuur. ‘ga zitten’ snel neem ik haar mee naar binnen en zie ik de Impala al voor rijden. Met een paar doeken begin ik de spiegels en andere dingen te verbergen die een weerspiegeling hebben.

Reageer (1)

  • crazycatlady

    geweldig:D love it<3 echt goed geschreven(: oke meer inspiratie heb ik niet voor een reactie sorry):

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen