Foto bij O46.

Hahahaha, Louis, driiiiiiiive! XD
@Bibble Nee, want sneller dan dit kan ik echt niet. Sorry, maar school en al gaat voor. xxx
@CxStyless Ik hou van jou! (lol)
@Loe008 It's time to get up!!
@xVanilla Goed zo!! & I agree, buiten je woordkeuze dan :$ Sorry, ik hou gewoon niet zo van scheldwoorden :$ Ik waardeer je aanbod, maar ik denk niet dat je me kunt helpen met mijn docent die gewoon ontzettend moeilijk doet. Ze legt niets uit en alleen dat wat zij goed vind is goed. Waarom? Dat kan ze niet uitleggen. Discussies gaat ze uit de weg. Mijn vaardigheid is het probleem officieel niet zo. Ik spreek het beste Engels van mijn vrienden en familie dus. (komt vooral omdat ik met een Brits accent praat en zij niet) Ik ben bereid een heel verhaal in het Engels te schrijven, en anderen zijn zover nog niet, buiten de tto'ers dan natuurlijk. Dus nee. Ik ben gewoon slecht in teksten lezen. Heb ik ook al bij Nederlands, alleen daar gaat het toch net iets makkelijker, omdat de docent daar ook voor onze argumenten openstaat -_- Daarom haal ik bij Nederlands dit jaar al gauw twee punten hoger dan bij Engels, heb ik zo'n vermoeden. Dus, maar bedankt!
@5Boys1Dream Oh, echt? Supercool! Ik werd helemaal blij toen ik zag dat ik een reactie van jou had :D Haha!
@ILoveHoranx Echt? Is mijn verhaal zo goed dan? :$ Ik snap eig egt niet waarom jullie t zo goed vinden... Maar bedankt! Echt supercool! (Y)
@Aster Nou ik heb toch wel langer dan 10 minuten nodig hoor.. haha! Wel echt lief van je!!
@MrsPaynex :D Whaa, cool! Dank je! & daar hoef jij je niet voor te excuseren hoor (bloos)
@fluweel :D Nou ik denk wel dat Louis net zo goed kan luisteren als praten ja. Als kind betwijfel ik dat toch.. haha! Bedankt! (H)
@pienbikkel Huh? Wat weet je?? :O
@giuliahoran Ze heeft met ze meegegeten bij het snackbartje op het strand ;o (mocht het je nog niet opgevallen zijn, er zit even een tijdsprongetje tussen) Al was dat wel niet veel. xo

Ik verleng trouwens de wedstrijd. Alledrie de wedstrijden lopen nu tot volgende week woesndag, aangezien ik nog niet zo heel veel inzendingen heb gekregen. xo

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (45)

  • 1Dwolf

    echt zielig dat je zo iets doet
    niet normaal meer sommige mensen

    1 decennium geleden
  • e_p

    En dan zet ze d'r ook nog onder of je even kan weten wat je er over denkt. Nou ik vind het zwaar lullig.

    1 decennium geleden
  • AngelicPower

    snel verder!!(Y)

    1 decennium geleden
  • Manonxxx

    Omg, dat is zo kinderachtig, Jammer dat somig mensen zelf niks kunnen verzinnen,
    I LOVE THIS STORY. (flower)
    Snel verder...
    xx

    1 decennium geleden
  • Liebrecht

    Ik heb het gezien, echt sneu dat iemand dat doet! Maarre ik denk dat het Kai is, snel verder en een kudo :)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen