Naomi POV: We zijn geland voel ik, ik maak mijn gordel los en open mijn ogen. Iedereen denkt diep na, over zichzelf, dat weet ik zeker, wij 4 weten alles van elkaar, de één iets meer als de ander maar we weten wel veel. Van mij weet niemand iets van mijn verleden, alleen over mijn vader, maar niemand kent de Naomi van vroeger, alleen Celeste die mij mijn hele leven kent. Zelfs Nikki niet. Niemand weet waarom ik zo'n hard, grof en vooral gevoelig persoon ben. Als ze dat eens wisten kijkt iedereen gelijk anders naar me. Als ze wisten wat de ware betekenis is van mijn schuwe ik nu, het meisje dat geen enkele jongen vertrouwd voordat deze haar vertrouwen wint, iedereen moet moeite doen om mijn vertrouwen te winnen. Nikki, Bill en vooral Tom, hebben ook moeite moeten doen om mijn vertrouwen te winnen. Wat er met mij is gebeurd zal ik niemand ooit zeggen, nu weten alleen Denise en Celeste het. Celeste was erbij en Denise heb ik het vertelt uit noodzaak voor de rest weet niemand het.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (13)

  • Anneexx

    Verder!!
    X.

    1 decennium geleden
  • Glambert

    Snel verder hij is echt super!!!(H)

    xx C

    1 decennium geleden
  • DonEdHardy

    Phaha , snell verderr<3

    1 decennium geleden
  • Boulevard

    snel verder

    1 decennium geleden
  • joytjuh

    dees serie is egt
    té híp

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen