Foto bij 087 Mexx Smith

heleeuuwww
Ik ben echt meeeegaa blij!!!
WANT IK GA NAAR THE SCRIPT!!!!
hoe cuuwl is dat??
Nog 121 dagen (met vandaag meegerekend).. Das nog precies 4 maanden vandaag, maar ik heb er nu al zin in!!
Hoezo is dit echt geweldig cuuwl!! THE FREAKING SCRIPT..
Ik hou gewoon van die band! And... They're Irishh, like Nialler xD... Overbodige info.
Maar dat maakt niet uit want ik ga naar the script..

Dus door mijn blijdsigheid krijgen jullie een nieuw hoofdstukje, en als jullie het voor elkaar krijgen om 3 pagina's met reacties achter te laten komt er nog eentje ;).
BYEEEEEE

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (18)

  • PurePassion

    Ik weet niet mij zo emotioneel maakt, maar dit verhaal is daar zeker een grote oorzaak van..
    (Ik voel me trouwens redelijk gemeen, aangezien ik al 87 hoofdstukken lang aan mijn laptop vast zit gekleefd en nog geen enkele reactie heb geplaatst! :O)

    Een van mijn allerliefste vriendinnetjes is vorig jaar ook overleden aan leukemie. We hebben zo'n mooie tijd met haar gehad die laatste paar weken. Al wisten we dat het einde eraan zat te komen, toch was het juist haar lach en vrolijkheid wat ons leerde afscheid te nemen. Die kleine momentjes dat er weer een kleine glimlach door haar pijn heen komt, maakte het voor ons dragelijk om bij haar te zijn. Alsof wij de reden waren dat ze het nog ietsje langer volde wilde en bleef houden.

    Lieve Ribs (Rebecca), we still miss you <3 Be safe.

    Bedankt dat je dit allemaal zo mooi verwoord. Niet een of ander kutverhaal waar er weer een beetje ruzie wordt gemaakt om Harry met een ander meisje knuffelt, maar echte liefde op afstand.

    Ik geniet! <3 Je bent een engel.
    I don't know you, but I know I love your story.

    Lots of love.

    1 decennium geleden
  • HannahAletta

    Aaw, ik heb geen kaartjes kunnen krijgen voor the Script maar ga dinsdag een tweede poging wagen. Hopelijk lukt het dan wel.

    1 decennium geleden
  • xLove1Dxx

    Ik ben zo jaloers! Ik wil ook naar the Script!
    Een high five in je gezicht. Haha, geniaal!

    1 decennium geleden
  • Teal

    Verderrr

    1 decennium geleden
  • LoveBambi

    Awwweehh, superlieeeff, maareee, die high five in zijn gezicht xD Love die uitspraak

    Drie pagina's kill, dus nog een stukje :3

    Xoxoxo

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen