Foto bij 086 Mexx Smith

sowwwww
omdat ik dus echt veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te veeeel van jullie hou, met al jullie geweldige reacties en mega veel kudo's, heb ik besloten dat jullie wel echt lief genoeg zijn om nog een hoofdstuk te krijgen.
Bovendien bruis ik een beetje van inspiratie en weet ik wel 100 % zeker dat het verhaal veel verder gaat dan 100 hoofdstukken.

Daarnaast kon ik gewoon niet slapen en ben ik aan het bedenken hoe ik zoveel mogelijk bullshit kan opschrijven over een boek wat ik eigenlijk gelezen zou moeten hebben...
Oehh het regent... Ik hou van regen.. Stom hea...:$
Whaha, that was one useless fact about me;).
Any useless facts about you??:$ (I'd like to know my readers) okey en nu ben ik opeens over gegaan op engels... Logisch..
Maar ik ga er maar weer eens vandoor... Nog een paar keer wat samenvattingen van het boek doorlezen en me voorbereiden op die stomme boektoets...
Goodnight/googmorning;).

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (10)

  • DaisyxLouis

    wie studeerd er nu ni me boeken dicht? ik in ieder geval wel.
    en het is echt geweldig

    1 decennium geleden
  • xLove1Dxx

    Useless fact: -ik vind onweer leuk, maar wel alleen als ik binnen zit.(best wel logisch eigenlijk)
    - ik studeer ook met mijn boeken dicht.:) en ik krijg bij Frans altijd de slappe lach zonder reden.(arme leerkrachtxD)
    Snel verder!

    1 decennium geleden
  • Zilvermuis

    OOoooooh!!! Ik hou ook van regen!!!
    Het is zo relaxed en zo...
    Hmm useless fact? Uhm... Ik hou van aardbeien en chocola?
    Haha snel verder!!!!
    Xx

    1 decennium geleden
  • LoveBambi

    Oeeeehhh, spannenddd... Maareee, ik ging helemaal plat hea, om Lou's actie xD
    Wat een cuties zijn het ook (H)

    A useless fact about me? Uuuuhhmm, I like the word dude :D Heh heh

    So dude, SNEL VERDER!!!

    xoxoxo Bambi (H)

    1 decennium geleden
  • kaaskopx

    oeeeh spannendd!x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen