***Jack's pov ***

"Waar is Jamie naartoe?" vraagt Alex verwonderd. "ze zei dat ze even wat frisse lucht nodig had." antwoordt Zack. "Zal ik even kijken waar ze blijft?" stelt Matt voor. "Dat lijkt me geen slecht idee." antwoord ik en kijk toe hoe hij naar buiten gaat. Het kan aan mij liggen, maar ik vind dat Matt wel heel erg om Jamie geeft. Ik weet niet goed wat ik er moet van denken.

"Ok, ik houd het niet meer. Ik ga kijken waar die twee zitten." besluit ik na enkele minuten die als een uur aanvoelen. "Jack, wacht nou gewoon even." hoor ik nog vaag achter mij, maar ik negeer het en wandel aan een snel tempo naar de tuin. In het deurgat blijf ik abrupt staan. Matt heeft haar in zijn armen en geeft een kus op haar hoofd. Zie je wel dat hier meer aan de hand is? Op het moment dat ik er genoeg van heb om er op toe te kijken en naar binnen wil zie ik nog hoe ze haar hoofd omhoog doet. Zo snel als ik naar buiten wou loop ik naar binnen. Boos ga ik meteen naar de logeerkamer van Alex. Ik ga echt niet nog een hele avond toekijken hoe die twee elkaar de hele avond nog staan af te likken.
"Jack! Wat voor kinderachtig gedoe is dit nou weer!" Alex klopt hard op de deur en komt binnen. "Matt en Jamie! Ze gelooft niet in liefde, maar ze zit wel te muilen met Matt!" roep ik kwaad. "Jack, alsjeblieft! Je weet net zo goed als ik dat dat niet kan!" reageert hij geïrriteerd. "Ik heb het toch zelf gezien!" ga ik in de tegenaanval. "Is het je al opgevallen dat Matt al een vriendin heeft? Je ziet ze vliegen, Jack. Je kan ook gewoon vrienden zijn die close zijn. Kijk naar jou en Jamie." gaat hij tegen me in. "Dat is nou net waarom ik denk dat er meer aan de hand is!" Even blijft het stil. "Ik wist het...! Mijn vermoeden was dan toch juist." Dat laatste was nog slechts een fluistering. "Waar slaat dat nou op!" vraag ik een heel stuk rustiger. "Hoe je naar haar kijkt, hoe je haar verdedigt... Het kon niet anders... Je bent verliefd op Jamie." Bij die laatste zin spring ik recht en sla meteen een hand voor zijn mond. Als Jamie dit te weten komt, dan ben ik haar kwijt... Zowel als beste vriendin als mijn grote liefde. Hij slaat mijn hand snel weg en kijkt me recht in de ogen met een blik waar ik bang van krijg. "Jij gaat terug mee naar beneden en je gedraagt je. Desnoods vertel je haar maar de waarheid! Oh, en je praat hierover met Matt. Je moet zekerheid hebben voor je zaken gaat fantaseren." zegt hij serieuzer dan ik hem ooit gezien heb.

Reageer (1)

  • VampireMouse

    Weer een mooi hoofdstukkie mop
    jack moet niet van.die rare dingen zegge. haha
    en en en k ga wss naar one direction een mei aaaaaah zaterdag begint de verkoop ben hyper!!!
    xxxxxx <3 ly

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen