Foto bij ``118``

sorry, sorry, sorry voor iedereen die niet tegen WINCEST kan :/

wie niet weet wat dat is... sorry als ik je na dit hoofdstuk een trauma heb laten krijgen :/

verder: Claudia Enjoy!

Dean en Sam hadden gesloten mij alleen op de kamer te laten terwijl zij verder zouden zoeken. Voor de eerste keer had ik er geen moeite mee. Ik wilde eventjes privacy. Misschien zelfs wat slaap in halen. Met dat gezegd lig ik nu op bed langzaam in slaap te vallen.

‘Sammy, ik kan er niet meer tegen!’ Sam kijkt Dean aan. ‘Dean wat bedoel je?’ Dean schud zijn hoofd en loopt langs mijn bed. ‘hoe ging het jongens?’ vraag ik maar geen van de twee reageert. Ik kom iets omhoog van het bed en kijk hoe Sam Dean omdraait. ‘Dean praat met me’ Dean’s ogen gaan naar Sam’s lippen. Ze staan dichtbij elkaar en dan duwt Dean zijn lippen op die van Sam. Mijn mond zakt open terwijl ik het tafereel bekijk. Sam gaat mee in de kus terwijl Dean het shirt van zijn kleine broertje over zijn hoofd trekt. Ze vallen op het bed naast me en kijken elkaar verliefd aan. ‘Dean, waarom heb je niet eerder laten merken wat je voor me voelde’ hijgt Sam. Dean haalt zijn schouders op en duwt zijn lippen weer op die van Sam. ‘jongens?’ vraag ik terwijl ik mijn hand uit steek. ‘hallo? Waarom negeren jullie me?’ ze gaan gewoon verder terwijl ik mijn blik maar niet los kan scheuren. Damn ze hebben allebei een geweldig lichaam. Met een zucht zak ik neer op mijn eigen bed en kijk ik even hoe de broers elkaar kussen en betasten. ‘Dean ik wil je’ mompelt Sam dan. Mijn hoofd wordt vuurrood en ik weet niet waar ik moet kijken. ‘ik ben een geweldige broer’ antwoordt Dean met zijn gebruikelijke verleidelijke lach. Hij draait Sam om en begint zijn broek los te maken. ‘Alex, wat doe je?’ ik kijk naar Dean die me aan kijkt. Sam reageert niet maar ik schud mijn hoofd verbaast. ‘Alex! Word wakker!’ met een ruk kom ik overeind en kijk in het gezicht van Sam. De broers kijken me verbaast aan terwijl ik ze van top tot teen bekijk. Ze zijn allebei nog aan gekleed, en kijken elkaar aan met een “normale” blik. ‘Dean, hou je van Sam?’ Dean trekt zijn wenkbrauw verbaast op. ‘natuurlijk hou ik van hem… hij is mijn kleine broertje’ opgelucht haal ik adem. Ik had het allemaal gedroomd. ‘waar droomde je over?’ vraagt Sam. Mijn hoofd brand gelijk. Ik ga nooit van mijn leven vertellen dat ik had gezien dat ze… aan incest deden. Of zou ik het een andere naam geven… misschien… DeanXSam, of… Wincest… dat klinkt wel. ‘Alex?!’ Dean zwaait voor mijn gezicht langs en ik kijk verbaast op. ‘niets, ik ga douche’ snel loop ik langs de jongens die elkaar weer aan kijken. ‘als je wilt kan ik je rug wel wassen!’ roept Dean me nog achterna.

Reageer (3)

  • crazycatlady

    OMFG WAT GEWELDIGxD ik ga helemaal stuk echt hahaha hilarisch geweldig geschreven(:

    1 decennium geleden
  • FallinTime

    lolololol

    1 decennium geleden
  • GetHimAPony

    OHMYGOD AWESOME! O.O
    I FUCKING LOOOOOOOOOOOVE THIS CHAPTER! DAAAAAAAAMMMNNNN ;O

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen