O43.
Aaah, he's so cute! <3 Liam poseert tijdens het joggen even met een fan <3
--
Ik kom net terug van mijn oma, schenk een glas cola in en ik verslik me gewoon bijna... 282 abo's! OHMAI GOAT!
Ik word echt zo vrolijk van jullie reacties, weten jullie
Ich hoat eg van uch! Dat kent ier uch nit vuursjtellen! Egt! 'Ch ben hartsjtikke vroe noe, jonguh! Dankewel! Eg woar!
Zo, dat was even een potje Limburgs dialect hahaha!
@Loe008 Potato!
xx
--
Ik kom net terug van mijn oma, schenk een glas cola in en ik verslik me gewoon bijna... 282 abo's! OHMAI GOAT!
Ik word echt zo vrolijk van jullie reacties, weten jullie
Ich hoat eg van uch! Dat kent ier uch nit vuursjtellen! Egt! 'Ch ben hartsjtikke vroe noe, jonguh! Dankewel! Eg woar!
Zo, dat was even een potje Limburgs dialect hahaha!
@Loe008 Potato!
xx
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (33)
Ich haaj van dien verhoal!!!!
1 decennium geledenJoa. Dit verhoal hat mier abo's neudig. (Let niet op mijn uberrare limburgs, ik kan het gwn niet... Urghik moet t echt uns leren :p)
1 decennium geledenIch hou gewoon vaan dit verhoal. Dat is un feit.
(Ik zit dit zelf te lezen met een wtf gezicht :p)
Mer wo komst dich daan vaandoan? Ich kom oet ein klein durpke in de buurt vaan Valkenburg (aka WK wielrennen nu) Mien durpke hat 8 stroaten... Mer ut is op tv geweist vorige week mit ut WK. (Oke Ik kan ABSOLUUT GEEN LIMBURGS. WAAROM BEN IK LIMBURGS?)
Mer ich mot goan sloape, murge unne laange daag. 8 oer op school is geweun neet gezond. Bisse ut mit mich eins? (Wtf. Wtf. Wtf. Mijn limburgs is flacking raar...)
Arme Louis..
X
Jeeey ik ebn ook Limburgs! , dus ik weet ongeveer wat je net hebt gezegt!. Goed hea?! . Sorry moest effe:$. Ach arme Louis!. Pleeeaassee ga verder!!!!.
1 decennium geledenLiam is so cute!!
1 decennium geledenThans god, mijn telefoon was afgepakt
1 decennium geledenM'n computer ook
En (GELUKKIG) had ik m'n iPad nog boven...