Foto bij 081 Mexx Smith

Holaa
Le boredom has stroke... Oftwel ik had tijd zat om wat te schrijven:). Dus heb ik ietswat vooruit geschreven:p.

Eigenlijk was ik van plan om te leren (Jaja Juut, lach maar), maar ik was zo benauwd en ziekachtig geworden dat dat um niet geworden is....
Dus heb ik Harry Potter 7.2 maar weer eens een keer gekeken. Het is dan zoo jammer dat je erachter komt dat je zo ongeveer iedere zin gewoon mee kan mompelen...

Als jullie die kudoknop een geniale bitchclap geven of een reactie achter laten en het er vanavond heel veel zijn, krijgen jullie nog een deeltje zometeen;).

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (11)

  • margauxx

    love your story!! <3<3

    1 decennium geleden
  • xLove1Dxx

    Haha! Super!
    En bij mij werkt de kudo knop ook niet!:O ik heb echt geen idee hoe het komt.
    Ik ga straks nog is proberen, maar als het niet lukt, tel er dan maar eentje bij in je hoofd.xD
    Snel verder!

    1 decennium geleden
  • Judithjjeee

    mwahaaa ik lach inderdaad...maarja...je mag mij terug uilachen want ik was hetzelfde van plan en heb ook totaal gewoon niks gedaan dusjaa...aaahw zo lief en yesssss hanna is er weer :-) en ga maar gauw verderssss(H)

    1 decennium geleden
  • nialldream

    hmm ik wilde graag kudo doen.. maar op een of andere manier doet ie het niet? : ( krijg ik zo'n melding; oeps er ging wat mis. -__-"
    Maaaar je verdient die kudo! dus ik probeer straks nog even een keer. xo!

    (flower)

    1 decennium geleden
  • nialldream

    Mexx & Harry moeten gewoon officieel een stelletje worden!
    Hij moet haar mee uitnemen en dan vragen. ^^ oehoeeeeh!

    haha snel verder? <333.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen