Foto bij O36.

@Emolga HOW DO YOU DARE TO HATE LOUIS?! Sorry, Emolga, maar in dat opzicht kan ik het niet met je eens zijn. Ik ben ontzettend blij met jouw als lezer maar dit vind ik gewoon... onbeschoft, afschuwelijk om te horen. Natuurlijk, ik zag Larry ook gewoon als vrienden, maar sommigen deden dat niet en daarom werd Louis kwaad. Daarom is het terecht dat hij er iets van zei. Je begrijpt toch wel dat je Louis daar behoorlijk mee kwetst? Ja, hij was ook niet geheel sympathiek bezig, en het zou niet eerlijk zijn hem te verdedigen alleen maar omdat hij beroemd is, maar hij krijgt al zoveel haat. Zonder die haat levert zijn werk al behoorlijk veel stress op. Ik weet dat het moeilijk is, maar probeer je eens in Louis te verplaatsen. Zou jij je niet rot voelen als iedereen je koppelt aan je beste vriendin? Dat je vervolgens ontzettend veel haat krijgt van al je fans omdat je zegt dat het niet waar is, dat het maar een gerucht is? Ik wil wedden dat je óf zoals Zayn zou reageren en je zoveel mogelijk van alle haat proberen uit te sluiten, of net zo fel als Louis zou reageren. Het is niet makkelijk. Geloof me. Ik snap Louis volkomen. En dan nog één ding: Louis is niet stom!!! Ik weet niet welke van de twee je bedoelt, die in het verhaal of de echte Louis, maar hij is niet stom! En de relatie met Caroline Flack? Schat, er gaat geen 16+ in deze story komen dus nee, ik zie de overeenkomst niet helemaal, behalve het leeftijdsverschil dan.

De lezers van dit verhaal wil ik nu vriendelijk vragen GEEN commentaar te leveren aan Emolga. Een persoon die het doet, is genoeg. Dat ik, en vast nog wel meerderen, het niet helemaal eens zijn met haar reactie op Louis, kan best. Daar hoeft verder geen haat of dergelijke op afgestuurd te worden dus hierbij is de discussie gesloten. Mocht je dit wel doen ben ik bereid het te melden aan een bemiddelaar en sta ik aan Emolga's kant. Emolga, ik heb een meningsverschil met je, maar dat betekent niet dat ik nu een hekel aan je heb of dergelijke ;) Voel je niet te zeer aangesproken, alsjeblieft. Het moest er gewoon even uit en is verder ook niet kwaad bedoelt. xo

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (13)

  • Cherbear

    Dit is echt mijn favoriete verhaal op heel Q! Maareh, in Limonade zit toch geen prik? ..

    1 decennium geleden
  • ChestHair

    'prik' .... ahahahaha!! 18-jarige jongen..

    1 decennium geleden
  • Pepito

    verdah!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen