Dankwoord
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (13)
Voor de derde keer dit verhaal: Heel erg bedankt voor dit geweldige verhaal met de geweldige personages, karaktereigenschappen en gewoon, gewoon alles, weetje. Ik heb ontzettend genoten van veel stukken en je wist er veel humor en gedachten in te verwerken die nooit bij mij zouden opkomen. Hmm, de verwijderde scenes zijn nog onbekend voor ons en ik ben best wel benieuwd wat er in staat en wat hier anders ook zou zijn ingeplakt. Het is jammer dat er niet een tweede verhaal komt, maar dat snap ik ook wel. Het is een goed einde, en hoe langer een verhaal word hoe slechter het word. Je hebt ons echt omvergeblazen met jouw mooie schrijfstijl. Het bevat op de eerste plaats juist gekozen woorden en ten tweede heeft het de regels goed gevuld. Ik heb het niet zo van die zinnen die maar een handeling aangeven, (en daarmee bedoel ik: "Ik ging slapen. Dat was mooi.") Die ruime zinnen zijn veel mooier en voller en geven veel meer opvulling in het verhaal. Raar genoeg betrap ik mezelf altijd als ik een schrijfstijl van een bepaalde schrijver niet mooi meer vind, terwijl ik het vroeger te gek vond.
1 decennium geledenAlsnog bedankt voor het schrijven! :') *hugs*
xx
Oh ja. Dit verhaal is echt af. meer kan het niet zijn. Laat het happy happy blijven en verpest het niet door overbodig veel woorden. Ik vond het werkelijk heerlijk. De eerste lange Scorbus(is dat wel een echte shipnaam?) die ik gelezen heb, en in het Nederlands dan nog.
1 decennium geledenJe maakt shippings echt bereikbaar sinds je tonnen fanfiction vind in het Engels met slash en etcetra maar je vind er bitterweinig van in het Nederlands, een groot gat, zeg ik je. En jij weet dat goed te vullen.
Laat deze online staan, please, het is heerlijk om te herlezen.
*Knuffelt terug en geeft roosje* Was heerlijk, hoop snel een nieuw verhaal op je profiel te ontdekken.
Dit verhaal was, net zoals eigenlijk al je andere verhalen, geweldig. Ik heb het vanaf het begin gevolgd en ik vind het erg knap van je dat je zo'n lang en ook nog eens leuk verhaal kan schrijven. Het was sowieso origineel, en dat is altijd leuk. Ik heb ingeval erg genoten van dit verhaal dus: *knuffel terug*!
1 decennium geleden*Geeft zakdoekje* Voor de after-story dip.
1 decennium geledenIk zou je uitbundig willen bedanken voor het schrijven van dit verhaal, en het feit dat je ooit hebt besloten om je verhalen hier online te zetten. Het laatste lijkt misschien een beetje overbodig om dankbaar voor te zijn, maar ik heb ontdekt dat ik dat dus echt ben. Stiekem ben ik een beetje verslaafd geraakt aan jouw schrijfstijl. Ergens zou ik waarschijnlijk irritant moeten vinden, aangezien veel schrijfstijlen ernaast verbleken (en daarmee zelfs een aantal goede boeken een beetje gaan tegenvallen), maar eigenlijk vind ik het wel prima.
Maar ik was bezig met een reactie te schrijven op dit dankwoord, niet met afdwalen. Oké, eigenlijk was ik dus wel bezig met afdwalen van het oorspronkelijke onderwerp, maar dat was niet de bedoeling. Het was de bedoeling dat ik tegen deze tijd wel een fatsoenlijke reactie in elkaar had geflanst, maar helaas gaat bij mij bijna nooit iets zoals gepland. :'D
Hoewel ik het wel jammer vind dat er geen vervolg komt op dit verhaal, snap ik het ook wel. Als een verhaal is afgerond, is het afgerond en heeft het geen zin om een vervolg erop te maken. Voor een vervolg is het namelijk het makkelijkst om een aanknooppunt te hebben waar je kunt beginnen, maar aan een gesloten cirkel zitten geen losse eindjes. Dan is het inderdaad maar beter om het gewoon zo te laten, hoe hard het ook is om afscheid te moeten nemen van Albus en Scorpius (en James, Lily, Elly, Parker, Damon, Adam en zijn videotheek-crush).
Heel erg bedankt voor dit prachtige verhaal (:
1 decennium geledenIk ben zeer benieuwd naar de verwijderde scènes. ^^
En het was zeer graag gedaan.
Ik kan overigens niet geloven dat dit bijna een volledig jaar geduurd heeft. Proficiat.
Ik ben namelijk bezig aan 'Heart of Gold', maar ik zou dringend eens moeten verder doen. Haha..
Nogmaals bedankt en gefeliciteerd.