Foto bij Hoofdstuk 071

Hallow lieve mensen!
Het spijt me als het verhaal een beetje onduidelijk begint te worden. Voor de mensen die het niet snapen: hier een uitleg. Edward die was opgewonden geraakt van het bad en het afdrogen dat hij zich niet meer in de hand had. En dus ging hij verder dan Valerie wilde. Omdat ze tegen srtibbelde hield hij haar stevig vast. Valrie raakte in paniek en begon tegen hem te schreeuwen en daar kwa SupermanJohn om haar te redden.
Kort samengevat: Edward wilde met haar naar bed en Valerie wilde dat niet...
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is, zo?

Geniet van dit stukje&vertel me wat je denkt!
<3

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • BrenKaulitz

    VALERIE, LISTEN YOUNG LADY.
    Je hebt de broek niet aan in de relatie, dat hebben altijd (oke.. bijna) de mannen. En je stelt je aaaaaaaaaaaan like hell. =_=.
    Hij is zielig nu :'[

    1 decennium geleden
  • Cresseyde

    Val, Val, Val. Je stelt je enorm aan...
    <3

    1 decennium geleden
  • maua

    Haha, ik vind je verhaal echt leuk, altijd, maar nu zit er een klein foutje in dat een beetje raar overkomt. Dus ik zeg het maar even, niet negatief bedoeld hoor!
    Als je over bloemetjes en bijtjes praat, wordt er vaak bedoeld dat je sexuele voorlichting geeft(;
    Ik neem aan dat dat niet was waar catlyn het over had haha. Als je het over onbelangrijke luchtige dingetjes hebt, noem je het over koetjes en kalfjes praten;D

    1 decennium geleden
  • MERTENS14

    snel verder!

    1 decennium geleden
  • NiallsNugget

    JEEEEEEUJ EVERYTHINGS ALRIGHT AGAAAIN WHOEEEE.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen