Foto bij -6- You ripped my heart out.

'You ripped My Heart Out!' Is eigenlijk een uitspraak van Eli.
In de scène waarin Clare het uitmaakt en hij Morty in de prak rijdt.
R.I.P. Morty :'(
#EClareFans

Quinn POV

Katie had me verteld dat ze verliefd was op Drew. Hoe kon ze.
Ik zat al uren te huilen. Ik snapte al die rare neigingen ineens.
Het was niet nieuw voor me, verliefd worden op een meisje. Ik was tenslotte bi. Maar Katie wist het niet. Ze wist eigenlijk helemaal niks van mij.
Ik was verliefd op haar. Zo verliefd. En die stomme Drew moest het weer verpesten. VERDOMME! Ik pakte een foto van mij en Katie en gooide hem door mijn kamer. Ik snikte weer. Ik zou die Drew het betaald zetten.
Maar eerst Katie, voor het breken van m'n kleine hart.
,,Je hebt mijn hart eruit gerukt.'' Siste ik tegen de foto die op de grond lag.
En dan Drew. Gatver! Wat had ze weer een rare smaak. Hij is zo'n klootzak!
Maar ik wil het haar wel vertellen.

Ik liep in de gang, op weg naar mijn kluisje. Ik sta akuut stil als ik zie wie daar staan.
,,Ja! Inderdaad haha!'' Katie en Drew. Plan om Katie te vertellen overmijn gevoelens en mijn excuses aan te bieden voor mijn botte gedrag? Mission, aborted! Alleen ze samen zien was al genoeg om me te laten kokhalzen. Slet. Ik bedacht me iets. Ze had me iets verteld, op een dag.

Katie: ,,Ik wil echt niet dat je dit aan iemand doorverteld!''
Quinn: ,,Nee, nee, pinky swear.''
Katie: ,,Ik heb naaktfoto's van mezelf op m'n mobiel..''
*Gegiechel.*
Katie: ,,Please don't tell?''


Tijd om de pinky-swear te breken. Het enige wat ik nodig had was keihard bewijs. En diezelfde middag nog. En ik kreeg het.
De volgende ochtend had ik meteen 124 foto's van de naakte Katie om precies te zijn. Mwuahah ik was evil.
Ik plakte ze alle 124 in een slordige vouw van de schoolkrant.
E X T R A - E X T R A !
Plakte ik erop. Ik grinnikte. Dit werd zo mooi.

Reageer (1)

  • jessicooh

    please verderr!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen