Foto bij Hoofdstuk 121

Hey,
sorry dat ik niets heb geschreven dit weekend, maar het was echt druk!
Hier is hoe dan ook een nieuw stukje..
En het einde is enorm kortbij, ik denk dat dit misschien een voorlaatste stukje is
(Maar normaal gezien ga ik nadien een nieuw verhaal schrijven, meer informatie volgt..)

xxx
(H)

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (15)

  • xMissMarije

    Heel mooi

    1 decennium geleden
  • DaisyxLouis

    ik neem zeker terug een abo op je volgend en verhaal. en kun je echt niet verder gaan met dit verhaal. Ik hou er gewoon van. zeker dit stukje:

    “Wacht Jade, vooraleer je verder gaat. Ik denk dat ik net iemand heb gezien die je liever niet tegenkomt. Vijf mensen om precies te zijn. Niet omdraaien of reageren! Moet ik ernaar toe gaan en me eens kwaad maken? Zeggen wat ik ervan denk? Of gaan we gewoon ergens anders naartoe? We kunnen ook nog weggaan, ze hebben ons nog niet gezien”, onderbrak Ian me samenzweerderig terwijl hij zo stoer mogelijk wou kijken. “Neen laat dat maar. Ik ben al lang over de breuk. Allemaal dankzij mijn nieuwe vriend”, speelde ik het spelletje mee. “Zeker? Want ik doe het zonder probleem”, drong hij nog even aan terwijl hij zijn vuisten balde. Ik schudde mijn hoofd overduidelijk weigerend terwijl ik even met mijn ogen rolde om duidelijk te maken dat zijn gedrag een beetje dwaas was. “Wel waar staat die Charel van je?”, zei hij vervolgens nonchalant.
    vind het dan wel zielig voor Hazza moest Ian het dna toch gedaan hebben

    1 decennium geleden
  • Esloves1D

    noooo!, stop niet met het verhaal, het is veeels te goed!
    of je moet echt met iets veel beters komen :P
    Xx

    1 decennium geleden
  • nialldream

    Waauw!! <3'

    1 decennium geleden
  • Craaaaaaazy

    whoepwhoep. PRACHT STORy ik heb er wel 2 dagen overgedaan maar het was de moeite meer dan waart en over die nieuwe story, als hij eve goed is als deze heb je al je eerste abo!
    snel verder want i love this one.
    ik vraag me echt af hoe ik deze story nog niet eerder heb gevonden!
    big love

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen