Foto bij 80. | Finaly!

Zelfs als hij zo raar doet en op een vis lijkt issie nog cute xD(A)

’Had ik al gezegd dat je mooi bent?’ Ik kijk blozend weg. ’Ik meen het Eline.’ Ik kijk Tom aan, die me dromerig aan staart. We kijken elkaar een tijdje dromerig in de ogen aan tot dat de ober onze ijsjes brengt. Ik ‘ontwaak’ uit mijn droom en begin aan mijn ijsje. We zitten zo een tijdje zwijgend ons ijsje te eten. ’Mag ik een hapje van jouw ijsje?’ Ik kijk Tom lachend aan en knik. Ik doe een beetje chocolade en vanille ijs op mijn lepel en hou het voor Tom zijn mond. Tom neemt het ijs van mijn lepel. ’En? Lekker he!’ Tom knikt. Hij haalt een stuk banaan en ijs van zijn bord en houdt het voor mijn mond. Ik eet het op. ’Lekker!’ We eten ons ijsje op en als dat op is zegt de ober dat de auto weer voor staat. Tom staat op en schuift mijn stoel naar achter. ’Ik wist niet dat jij zo’n gentleman was.’ Tom kijkt me grijnzend aan en knipoogt. Hij pak mijn hand en samen lopen we naar buiten. De chauffeur houdt de deur voor ons op. ’Dames eerst.’ Tom laat mij eerst in stappen en komt dan naast me zitten. ’Nou waar zullen we nu heen gaan.’ Tom schud lachend zijn hoofd. Hij slaat een arm om me heen en trekt me dicht tegen zich aan. Ik nestel me dicht tegen hem aan en zucht. ’Wat is er?’ ’Niks, ik denk gewoon aan dit, deze avond. Dit is de perfecte romantische date.’ Tom legt zijn wang op mijn hoofd. ’Klopt. Ik hoop dat je er van geniet.’ Ik knik. ’Dat doe ik zeker.’ ’Dit is uw volgende bestemming, ik kom u over e paar uur weer ophalen.’ De chauffeur doet de deur open. Ik stap uit en kijk naar het park voor me. Het is zo mooi versierd, nog mooier dan ik had gedacht. ’Romantische!’ Ik kijk Tom aan. ’Niet echt iets voor jou he?’ Tom haalt zijn schouders op. ’Alles om jouw blij te maken.’ We zijn ondertussen Bij de rozenblaadjes en lichtjes aan gekomen. Ik kijk Tom vertederd aan. Tom kijkt me recht in mijn ogen aan. Langzaam komt zijn gezicht dichterbij. Op een paar millimeter afstand stop Tom en kijkt me nog eens aan. Ik pak zijn gezicht vast en druk mijn lippen op die van hem. Ik voel dat Tom aan het glimlachen is. Ik voel zijn tong over mijn lippen gaan, ik open mijn mond en als snel zijn we verwikkeld in een heerlijke tongzoen. Eindelijk!

Reageer (10)

  • addicted2tom

    Eindelijk ^^
    ik heb er zo lang op zitte wachten ^^

    <3

    1 decennium geleden
  • XdaantjeXD

    snel verder snel verder

    i love this story

    1 decennium geleden
  • LaJoie

    Eindelijk! =D.
    Mooi! <3. En idd, is veel beter dan die quizzen waarbij ze direct wat hebben door een Meet&Greet ofzo (:.
    x

    1 decennium geleden
  • CouchPotato

    She Kissed the boy
    And She liked it!
    Blablablaa
    Ik ben niet zo'n geniaal liedjesschrijfster
    Parodie-schrijfster
    Whatever-schijfster
    Maar het werd wel eens tijd zeg
    Al 79 delen en ze zijn nog niet eens officieel bij elkaar!
    Maar daar houd ik wel van
    Veel beter dan al die quizjes die hetzelfde zijn..
    Een knipperlicht relatie
    Ze zijn hartstikke gelukkig
    Al na 5 delen hebben ze wat
    In de 6e deel hebben ze seks
    De delen daarna is het vooral zoenen en seks
    ergens in deel 30 gaat het slechter
    In deel 35 kom je er achter dat Tommieboy vreemd is gegaan
    in deel 40 is er een hele tijdsprong en komen ze elkaar weer tegen
    En in deel 45 zijn ze weer bij elkaar
    En ergens in deel 70 trouwen ze
    Tenzij de schrijfster heel veel inspiratie had
    Dan duurt het wat langer
    Maar even als conclusie
    Deze is dus helemaaaaal niet zo!
    En dat vind ik nu juist zo leuk
    Dan blijft het moment dat ze bij elkaar komen namelijk speciaal
    And I like that
    Noujaa, iig
    Ga maar weer snel verder!!
    <33 Eline

    1 decennium geleden
  • XmiekjeX

    idd Eindelijk!!
    Maar wel op het perfecte moment! <3
    Love you & you're story <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen