Foto bij hoofdstuk 9

dit is Percy Lightning

ik werd wakker door het licht dat in ons kamer kwam, Prim sliep nog.
Ik heb niet goed geslapen vannacht ik heb gisteren voor goed afscheid moeten nemen van Katniss en Peeta die traan van Peeta vergeet ik niet maar ik moet hun even uit mijn hoofd zetten.
Vanavond is het de tributen paraden wil ik niet missen ! ik doe er alles om hun op tv te zien , gelukkig hebben we hier een tv.
Het beweegt naast mij in bed ik denk dat Prim aan het wakker worden is en dan komt ze omhoog zitten en wrijft in haar ogen.
"Ben je nu al wakker" Vroeg Prim
" Ja.. euhm ik wou naar het bos gaan om mijn gedachten even te verzetten" zei ik
" Oke laat je gaan maar als je voor 12 uur niet thuis ben kom ik je zoeken" zei Prim
"Dat is goed" zei ik
Ik gaf Prim nog een kus op haar kleden me zelf om en ging richting het bos, ik pakten mijn riem met messen voor in geval dat.
Ik begon te schreeuwen te schreeuwen tot mijn longen het zouden begeven toen ik klaar was voelde ik me echt goed alle zorgen gewoon uit je schreeuwen dat doet goed.
Opeens hoorde ik gegrom van een panter ofzo maar dat kan niet die zitten dieper in het bos.
Ik ging terug richting district 12 toen kwam een panter die drie keer zo groot als mij.
Ik renden zo snel als ik kon weg de panter was te snel hij liep langs mij en sprong op mij.
Ik viel op de grond en de panter stond op mij klaar om mij te verscheuren dit is mijn einde.
"HEEEEEEEEEEEEEELP" riep ik heel hard
De panter hief zijn poot krabden in mijn gezicht dat ik een snee van mijn neus tot mijn wang in mijn gezicht kreeg dat deed verschrikkelijk veel pijn.
Wacht even ik had mijn mes nog in mijn hand ik deed mijn mes in zijn keel ik bleef het mes verder duwen tot hij dood veel op mij.
Ik trok mijn mes uit de keel van de panter en liep met volle schrik terug naar district 12 wie weet zit er daar nog zo 1.
Het bloed stroomden over mijn gezicht ik liep heel snel door de straten ik keek even om en dan val ik opeens met een grote klap op de grond blijkbaar ben ik tegen iemand aan gelopen.
"Ooh sorry had je niet gezien" zei ik
Er stond jongen op met bruine haren groen blauwe ogen en beetje verward
" Maakt niet uit hoor " zei de jongen
Hij ging recht staan en keek me nieuwsgierig aan hij stak zijn hand uit.
"Ik ben Percy Lightning" zei de jongen
" euhm ... ik ben Mady Flixsen " zei ik
"Amai wat is er met jou gebeurt?" vroeg hij
" Een klauw van een panter in mijn gezicht gehad" zei ik
" Kom mee ik weet een goed middel dat die wond goed geneest" zei hij
Hij pakten mijn arm en samen liepen we weg.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen