Onmiddelijk kregen ze allemaal vragen over mij.
Ik voelde me er niet goed bij. En iedereen bleef rond ons staan. Ik kreeg het warm en werd misselijk.
Louis keek naar me en zag dat ik niet zo als normaal was. Onmiddelijk liepen we dan samen met de bodyguards naar een dicht bijzijnde cafétje en zetten we ons aan een tafel waar niet zoveel mensen ons konden zien. Ik zat op Louis zijn schoot.
'Schat? Gaat het?' vroeg hij in paniek.
'Het gaat, ik had het gewoon een beetje moeilijk door iedereen die rond ons stond.' zei ik.
'Wil je naar huis?' vroeg Zayn.
'Nee hoor, het gaat al. Kom, we zijn weg.' zei ik.
We liepen winkel in, winkel uit. Ik had 4 kleedjes gekocht, 5 T-shirts, 2 broeken, 3 rokjes en nog wat kleine spulletjes.
'Bedankt voor alle kadootjes.' zei ik tegen Louis.
'Graag gedaan schat.' zei hij en gaf me een kus.
Onderweg naar huis gingen we gaan eten in de Mc Donalds.
'Waar blijf jij dat eten steken zonder te verdikken?' vroeg ik aan Niall.
'Weet ik niet.' zei Niall lachend en at voort.
Na ongeveer een uurtje gingen we naar huis.
'Gaan jullie nog allemaal even mee naar mijn appartement?' vroeg Harry.
'Voor mij is het goed, schat?' vroeg ik.
'Voor ons ook.' zei Louis.
Bij Harry hebben we nog veel gepraat en gelachen.
Om 12 uur gingen we naar huis. We hebben nog eventjes naar tv gekeken en om 1 uur kropen we ook in ons bed.
De volgende morgen hoorde ik Louis om 10 uur opstaan, maar ik was nog te moe om op te staan. Ik viel onmiddelijk terug in slaap.
Opeens voelde ik een zachte hand over mijn kaak wrijven.
'Hmmm.' zei ik lachend.
'Het is al 12 uur schat.' zei Louis zacht.
'Pff, ik wil nog slapen.' zei ik geeuwent.
'Je ouders zijn al in Londen.' zei hij.
'Ja, we hebben nog tijd. Ik lig hier goed.' zei ik.
Louis kwam naast me liggen en ik kroop dicht tegen hem.

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen