Foto bij hoofdstuk 8

Ik werd wakker het was al licht ik had geen zin om in mijn bed te blijven liggen dus ik kleden me om , Prim komt naar me toe gelopen.
"Mady wat ga je doen ? Moet ik mee ?" vroeg Prim
"Ik denk dat ik naar het bos ga een daarna nog Peeta en Katniss uitzwaaien " zei ik
"Mady !! gek het hele district is vol vredebewakers als je nu naar het bos gaat ik denk dat ze je gaan martelen als ze je ontdekken" zei Prim
"Goed moet je nog iets hebben van de stad ofzo?" Vroeg ik aan Prim
"Ik zou nog langs de bakker moeten maar misschien ligt dat moeilijk voor jou?" vroeg Prim
"Nee nee ik ga wel mee ik ben nu sterker geworden" zei ik
Prim lachten en pakten mijn hand en samen liepen we naar de bakkerij onderweg viel het echt op dat district 12 met ons mee leeft van Katniss en Peeta ik vind dat heel fijn het gevoel dat wij niet alleen met hun inzitten.
We kwamen aan de bakkerij Mevr Mellark stond buiten de was aan de draad te hangen, zodra Mevr Mellark mij ziet dan komt ze naar mij toe gelopen.
"oh Madeline ik zit erg met je in ik weet hoe veel je van Peeta houd" zei Mevr Mellark.
" Ja dat is waar ik hou echt van hem als een vriend" zei ik
Hoe kan ze dat zeggen het is toch haar zoon niet de mijne dit is zo erg het lijkt wel dat Mevr Mellark heeft bij neergelegd dat Peeta nooit terug komt ze zou het niet zo erg vinden als Peeta dood gaat ze heeft nooit echt een zoon in hem gezien.
"Hoe ? zijn jullie dan niet samen" vroeg Mevr Mellark
Prim begon een lachje op haar gezicht te krijgen.
"Nee nee wij zijn alleen beste vrienden " zei ik
" Oh jammer ik had me al verheugd dat je mijn schoondochter zou worden" zei Mevr Mellark
Ik begon een beetje te blozen en Prim begon een te lachten.
" We moeten gaan fijn om je te spreken Mevr Mellark" zei ik
" Het was ook fijn om jou te spreken ik zie je nog wel eens" zei Mevr Mellark
We namen afscheid van Mevr Mellark en liepen richting station Peeta en Katniss vertrekken over 10 minuten naar het capitool en we kunnen ze nog uitzwaaien.
We gingen ergens van voor staan familie en vrienden mag vooraan staan.
Toen kwamen Katniss en Peeta met een heleboel vredebewakers voorbij gelopen en iedereen zwaaiden naar hun ik en Prim ook.
Ze gingen voor de duur opening van de trein staan en zwaaiden district 12 ook toe.
Toen wees Peeta naar mij en deed een hand kusje naar mij en liet een traan vallen ik bijna ook.
Katniss deed nog een knikje naar mij en toen werden ze alle bij naar binnen geduwd.
Dit was echt het laatste moment dat ik ze nog in levende lijven zie.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen