Foto bij 068 Mexx Smith

Heleuw
Ik vond dat het wel weer eens tijd werd voor een nieuw stukje:).
Zometeen maar eens echt die hard gaan proberen te slapen, al hoest ik mezelf elke keer net wakker voordat ik daadwerkelijk in slaap val..
Best rot :(...
Dit weekeind ga ik zeker niet veel kunnen doen behalve bankhangen, dus ik kan weer een heel eind gaan schrijven :)..
Goodnight voor de gene die het nu nog lezen en goeiemorgen voor de rest (of goeiemiddag ofzoo xD)

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (18)

  • StylesDream

    Wauw... Zo mooi geschreven! Ik moest gewoon huilen! Echt super snel verder! <3

    1 decennium geleden
  • NiamLove

    zo mooi, heb gewoon tranen in m'n ogen.

    Sorry, sorry, sorry, dat ik dit ga zeggen, het maakt niks uit misschien maar ik ga het toch zeggen. Als je hersendood wordt verklaart kan je niet eer zelfstandig ademen en als je dan tóch wakker word (heeeel weinig kans) kan je nog steeds niks, niet een praten. Hoe ik dit weet, een jongen uit m'n zusjes klas werd hersendood verklaart en is toen toch wakker geworden, echt een wonder. De dokters zeiden dat je nadat je hersendood wordt verklaard je nog niks zelf kan, ook niet ademen.

    1 decennium geleden
  • Judithjjeee

    ooohw en je staat in de top 5 op 5 :)

    1 decennium geleden
  • Judithjjeee

    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah jij bent zooo ontzettend gemeen om hier te stoppen weet je dat...
    dusss wees minder gemeen en schrijf snel verduuur pleasseeee (flower)
    xxx

    1 decennium geleden
  • SchoolSuck

    Mijn god, snel verder je laat me zelfs huilen!!! <333

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen