Foto bij O19 Isabelle Cleo Harrison


Hehe, eindelijk weer een echt (kort) hoofdstukje! Kudo voor mij? :D

Hope you like it!

Samen met Oliver liep ze naar binnen, en keek onzeker naar haar voeten toen Tyron en Grace op haar af liepen. Daarom nam Oliver het woord, en vertelde haar baas wat er op komst kwam. Tot haar enorme verbazing werd ze in een knuffel getrokken en werd ze gefelicteerd. "D-dankjewel." stamelde ze, en onderging de felicitatie van zowel Tyron als Grace. Vooral dat laatste verbaasde haar enorm. Grace had nooit wat tegen haar gezegd, en nu bleef ze het steeds maar herhalen. Nou, zo fantastisch was het ook weer niet.

Toen ze na een uur éindelijk bij Tyron en Grace vandaan kwamen, besloten ze maar een rondje door de stad te gaan lopen. Ze kneep in de hand van Oliver, en schonk hem een glimlach. Boven hen kwamen langzaam de sterren tevoorschijn, en ze zuchtte tevreden. Onbewust streek haar hand over haar buikje en glimlachte kort. "Zullen we naar de fontein gaan?" vroeg Oliver plotseling aan haar. Ze knikte kort, en ze veranderde van richting naar de fontein toe. Zachtjes zong ze een liedje, en glimlachte toen Oliver niet veel later inviel. Zijn hese stem paste perfect bij haar heldere klank. Misschien konden ze wel een goed duo vormen. Maar dan puur voor de lol natuurlijk; ze zouden nooit geld kunnen verdienen met hun stemmen.

Reageer (1)

  • Tahani

    <33

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen