'Paul is om broodjes.' riep Niall blij.
'Honger?' vroeg Zayn.
'Ja!' riep Niall.
Niet veel later kwam Paul terug en deelde ik mijn broodje met Lux. Daarna gingen de jongens zich klaarmaken voor het concert en ik speelde met Lux.
Toen het concert begon gaven we elkaar allemaal een knuffel en Louis een kus. Het was heel leuk om van achter de schermen te kijken. Na het concert ging ik mee het hun naar de kleedkamer en reed mee naar de tourbus.
'Tot morgen allemaal.' zei ik.
'Tot morgen.' zei Niall.
'En flink zijn ehj.' fluisterde Harry in mijn oor.
'Altijd ehj.' zei ik lachend.
En samen met Louis reed ik naar huis. Toen we er eindelijk waren was het al 11 uur. We gingen in de zetel liggen en begonnen te kussen.
Ik lag naast hem en we vielen allebei in de zetel inslaap.
Om 1 uur 's nachts werd ik wakker.
'Schat, wakker worden.' zei ik en schudde aan Louis.
'Is het al tijd om op te staan?' vroeg hij slaperig.
'Nee, maar we zijn in de zetel in slaap gevallen, we gaan ons pyjama aandoen en naar boven.' zei ik zacht terwijl ik door zijn haar wreef.
We gingen samen naar de badkamer onze pyjama aandoen en gingen dan naar boven.
'Ik zie je echt dood graag.' zei Louis zacht.
'Ik jou ook.' zei ik en gaven elkaar een tongzoen en vielen al snel weer in slaap.
De volgende morgen werd ik pas wakker om 11 uur. Ik zag dat Louis nog sliep en wou stilletjes uit bed kruipen maar hij werd toch wakker.
'Kom terug, schat.' zei hij.
Ik ging terug heel dicht bij hem liggen en we begonnen te kussen en langzaam werd het tongzoen.
Om half 12 gingen we naar beneden. Ontbijten, douchen en mijn valies maken. Om kwart voor 3 was al mijn familie hier en vrienden.
1 voor 1 nam ik van iedereen afscheid. Ik kon mijn tranen niet bedwingen. Ik liep naar Louis.
'Ik ben er voor je schat.' zei hij en gaf me een kus.
Kwart na 4 was ik klaar om te vertrekken, alles zat in de auto en ik nam nog van iedereen kort afscheid. Daarna vertrok ik als wenend met Louis terug naar de anderen...

Reageer (3)

  • PancakeHERO

    snel snel snel verdeer <3

    1 decennium geleden
  • Cliffayne

    super verder!! :D

    1 decennium geleden
  • NiallsOreo

    super mooi geschreve, snel verder xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen