Foto bij 173. || Rainbows ||

Mijn achtergrond! Maar dan stilstaand... zegmaar

alweer een aat stukje... Sorry daarvoor. Ik ben momenteel gewoon druk, en alles zit ff tegen. Vergeef het me?
(H)

Ik was moet de enige persoon die genoot van Justin's stemgeluid. Een paar mensen bleven staan luisteren, werden er vrolijk van. Ze gingen mee in Justin's humeur. Op mijn vest werden dollars gegooid. Waar mijn vest eigenlijk niet voor bedoeld was... Maar ja, om nu boos te worden...
"No mercy for the soldiers,
No mercy for the soldiers,
No mercy for the soldiers,
No mercy for no king,
No mercy for no king..." Zong Justin als eind en ik liet een slot akkoord horen. De groep mensen die was blijven luisteren was gegroeid. En allemaal begonnen ze enthousiast te klappen. Justin maakte grijnzend een lichte buiging. Een klein jongetje kwam naar ons toe lopen en grijnsde van oor tot oor. "Hallo, hoe heet jij?" vroeg het jongetje met een lief stemmetje aan Justin. Het donkerharige jongetje kroop zonder pardon bij Justin op schoot en keek hem met grote ogen aan. "Justin Bieber. En jij dan?"
"Heyden... Ik weet mijn achternaam niet meer..." zei hij en keek sipjes naar de grond. Oh my gosh. Dat kind was zó uber cute!
"Dat geeft niet joh. Heb ik ook wel eens. Weet jij nog een leuk liedje dat ik zou kunnen zingen?" vroeg Justin aan Heyden en keek hem aan alsof hij een gelijke was.
"All I Want For Christmas." zei Heyden meteen vrolijk en leek zich niks aan te trekken van het kleine publiek, dat zachtjes om hem lachte. Het was immers nog geen kerst. Het was bijna mijn verjaardag. God, dat was ik bijna vergeten...
"Oke, is goed. Niall?" Justin keek me afwachtend aan. Ik bedacht me even hoe ik op een kerstliedje het best kon gitaarspelen. En besloot dat een paar rustige akkoorden het hem wel zouden doen.
"I don't want a lot for Christmas
There's just one thing I need," Begon Justin. Heyden zong zachtjes mee.
"I don't care about the presents
Underneath the Christmas tree
I just want you for my own
More than you could ever know
Make my wish come true...
All I want for christmas
Is you..."

Reageer (7)

  • Triplet

    Oja, ik kan je achtergrond niet bekijken. Moest in een keer inloggen bij Google en alles, dus ik doe dat braaf. ^^ Maar dan kom ik bij m'n postvak-in uit. Beetje raar, toch ? ;p & We vergeven het je. ^^

    1 decennium geleden
  • Triplet

    Heyden, ohmygod. Cute. ^^ Dat is één van mijn favo kerstliedjes ! (:

    1 decennium geleden
  • xMissMarije

    awwh

    1 decennium geleden
  • IronRainbow

    Awwwwwwwhhhh :3

    1 decennium geleden
  • Bellum

    Nu zitten die liedjes in mijn hoofd xD
    Thanx :P

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen