Foto bij ``104``

‘ze is nog maagd?’ vraagt Sam verbaasd. Dean knikt en neemt een grote slok koffie. ‘ik had echt niet gedacht dat zij nog nooit seks had gehad’ mompelt Dean. De deur gaat open en ik kom binnen. Snel veeg ik mijn handen aan mijn broek af. ‘wat heb jij gedaan?’ wordt er gelijk gevraagd. Ik kijk even snel op naar Sam. Even moet hij moeite doen om niet te lachen. ‘ik heb aan de mustang gewerkt’ Sam loopt op me af en duwt mijn hoofd een stukje omhoog. ‘dat kan ik zien ja’ hij veegt met zijn duim over mijn wang en ik voel hoe de olie op mijn gezicht verder wordt uitgeveegd. We glimlachen naar elkaar. Dean kucht even en ik kijk hem aan. Snel loop ik langs Sam en pak een doek om mijn gezicht schoon te maken. ‘ik weet dat ik het eigenlijk niet moet vragen, maar hoe kan het dat je nog nooit… je weet wel… hebt gedaan’ mijn ogen ontmoeten die van Sam en dan kijk ik naar Dean. ‘je hebt het Sam verteld?’ Sam stapt op me af maar ik schud mijn hoofd. ‘het is heel simpel, terwijl jullie nog wel een redelijk normale jeugd hadden, met school. Ben ik thuis onderwezen. En gelijk toen ik oud genoeg was ben ik volledig gaan jagen. Ik heb nooit de kans gehad om iets met iemand te doen’ even is iedereen stil. ‘heb je wel eens gezoend?’ ik draai me naar bobby die opeens in de kamer staat. ‘ja, dat wel…’ even hangt er een ongemakkelijke stilte. Ik wrijf over mijn nek en schenk een kop koffie in. De enige geluiden die gemaakt worden is het geschuifel van onze kleren en het getik van mijn lepeltje in de koffie. ‘oké! Ik word gek!’ Dean staat op en loopt naar buiten. De deur gaat met een klap dicht. Ik zet mijn kopje neer en loop naar de kamer van Dean. Even kijk ik rond en slaak een zucht. Mijn schouder is zo stijf dat ik hem niet kan bewegen. Langzaam loop ik naar de stoel die in de kamer staat. Mijn shirt ligt erop. Ik pak hem er vanaf en kijk er even naar. Dean had hem waarschijnlijk alleen maar uit getrokken omdat het warm was. Ik loop door naar het raam en kijk naar Dean die buiten staat. Hij buigt net voorover en kijkt naar de motor van de Impala. Voorzichtig leg ik mijn hoofd tegen het glas terwijl ik Dean bekijk. Hij is zo hard bezig met de impala. Dan gooit hij een doek weg. Hij wrijft over zijn hoofd en schud zijn hoofd. De moersleutel die naast de impala lag moet er ook aan geloven. Hij pakt hem op en gooit hem zo hard mogelijk weg. Hij loopt naar binnen. Zijn voetstappen klinken hard op de trap. Ik draai me om en hij staat in de deuropening. Hij zit onder het vuil. Even blijft hij staan, dan komt hij in beweging en sluit zijn armen om me heen. ‘ik zou nooit zoiets doen zonder eerst met je gezoend te hebben, of natuurlijk van je te winnen’ mijn mond krult omhoog en duw Dean van me weg. Hij probeert me vast te houden maar ik ben sneller dan hij had gedacht. Ik duw hem op het bed en probeer hem daar te houden. ‘ik ga echt niet opgeven! Ik wil winnen!’ roep ik lachend uit terwijl Dean me onder zich weet te krijgen.


dus.... WIE MOET WINNEN?? Dean of Alex. nog even herhalen wat de inzet was: diegene die verliest is 1 dag van de persoon die wint ;)

Reageer (4)

  • Aprilynne

    Dean moet winnen haha

    1 decennium geleden
  • crazycatlady

    DEAN:D maar dan moet hij wel wat aardigs doen:D

    1 decennium geleden
  • FallinTime

    Team Dean!

    1 decennium geleden
  • GetHimAPony

    DEAN MOET WINNEN! XD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen